Ja va ska man säga..

Det här anonyma kommentaren fick jag av någon i natt.
Vet inte vem.
Men kan tänka mig, ja typ.. hmm.. 3 personer.

"Tror jag vet vem du kan syfta på i detta fallet, vet en person som väljer datorspelandet före annat...
Men det accepterar jag med! ;)

Men frågan är vad som är mest "suck" över vuxna människor, spela dator eller knulla minderåriga..
Det är ju liksom typ samma skit, inte insett att man blev myndig för ett antal år sedan, fler år sedan för vissa ;)
Hmmm...

HAHA!
Fundera över den du! Smell you later, alcoface! :D
"

Men jaha, frågan är ju vad den här människan som inte kan stå för vad den skriver menar med det här?
Och hur mkt logik och smarthet människan tänkte på när den jämförde knulla med spela datorspel?
Och dessutom, KNULLA med minderåriga...
Det va ju logiskt.
Vad är en minderårig?
Vad är en överårig?
Vad är en hobby/intresse?
Vad är är acception
?
Jag ger en stor suck till anonyma människor, jag ger en stor suck till människor som inte hittat ett bättre intresse än att sitta hemma och spela dator, jag ger ett suck till människor som är avundsjuka över att dom tydligen inte får ligga lika mkt som mig, jag ger en stor suck till folk som tydligen ska anmärka på min ålder, har det också med avundsjuka att göra, eller är det bara ren fascination?

Som jag skrev i det där inlägget om folk som i vuxen ålder spelar datorspel, så skrev jag det att jag accepterar det.
Men JAG förstår inte vad det är som är så otroligt livstillförande med att antingen skjuta ihjäl folk eller bygga slott eller gå runt med konstiga gubbar i en fantasivärld.
HELT OLOGISKT för mig att förstå hur man efter några timmar spelande kan sträcka sig tillbaka och säga,
GUUUUD VILKEN UNDERBAR DAG, JAG VERKLIGEN KÄNNER HUR TOPPEN JAG MÅR NU.
NU KAN JAG VERKLIGEN SOMNA MED ETT LEENDE PÅ MINA LÄPPAR IKVÄLL!

Nej, det lär du ju knappast göra..
För du lär sitta uppe och spela dig jävla GTA eller whatever.
Men fine, gör så!
Jag tänker inte styra över någon annan människas intressen.
Men jag kallar inte direkt att ligga med "minderåriga" ett inresse, det skulle mer va olagligt?
Jag gillar dock att ligga med folk.
Sex är bra för själen.
Plus att man inte får fyrkantiga ögon av det.
Det är kanske det som är problem.
Du får antagligen inte så bra sex?
Keep Up The Good Work iaf ;)

Men ge dej gärna till känna så kan vi ta ett snack.
För att ge anonyma kommentarer är bara patetiskt.

Ha en bra dag!
Även du ;)

Smell U later, I guess... ;P

Kommentarer
Postat av: Tooowi

PLUS att man bränner hur mkt kalorier som helst när man har sex, vilket man inte gör med att röra musen.. datormusen alltså!

2009-02-26 @ 10:00:41
URL: http://toowee.blogg.se/
Postat av: JayLoow

Precis! Du är en vis kvinna Towiis ;)

2009-02-26 @ 10:09:02
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ungefär precis som du accepterar datornördar, bara det att DU inte förstår vad det är som är så otroligt livstillförande. Så är det samma för mig som accepterar att du finner nöje i att ligga landet runt, men JAG förstår inte vad det är som är så otroligt livstillförande med det^^ Just a thought...

2009-02-26 @ 11:00:14
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Jon

Det där va ju bara otroligt fördomsfullt skrivet Pauline tycker jag. För vad vet du egentligen om vem eller vilka ja ligger med? Eller vart jag gör det nånstans? Jag har ju inte direkt skrivit att jag drar runt i sverige och ligger med folk? Jag känner inte en enda som tycker att deras spelande tillför dom livsnjutning heller, mer än att dom tycker det är kul att spela dator. Fine! Det säger jag inget om, jag kan tycka det är kul att spela dator, lr ja, ja gjorde det när ja va yngre. Men att sitta och inte göra nånting annat.. Det är en stor suck.. Tycker även din kommentar a helt ologisk med tanke på att du inte tagit dig tid att läsa igenom vad det handlar om, olika intressen. Pinsamt om du anser att sex är ett intresse. och jämför dom 2..

2009-02-26 @ 11:46:12
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Pauline

Det spelar ingen roll om jag vet med vem eller vilka eller var. Syftade snarare på att du är ju inte särskilt blyg med att berätta att du gillar att ligga, eller hur? Sen om det är inom din kommun eller i Norrland spelar ju egentligen ingen roll, men hälften av dina läsare är ju inte från Halmstad o de flesta helger spenderar du i olika städer. Att det skulle va ett intresse va det nog du som fick om bakfoten, men som sagt.. om du finner nöje i det så är det ju din sak precis som nördarna finner nöje i sina datorer. Det va bara en princip, inte för att försvara nördarna^^

2009-02-26 @ 11:55:05
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Jon

Jo, om man kan påstå att jag finner det ett nöje med att åka runt i sverige och ligga med folk tycker jag att man ska ha lite fakta bakom det Pauline. Vilket du inte har i något av fallen. Att jag reser runt och träffar mina vänner, eller kanske folk som jag tycker om har kanske med att göra att jag inte vill sitta och ruttna sönder på hemmaplan hela mitt liv, utan att jag är en impulsiv människa som älskar mina vänner. Och hälften av mina läsare? Jag vet inte ens vilka som läser min blogg, utom dom som kommenterar kanske. Men det verkar du ju ha bra koll på, så ge mig gärna den infon. Hade varit intressant att veta vilka som läser min blogg :) Och JA, jag älskar sex. Inte att ligga runt, men ibland händer det att man ligger med folk, som man inte är tillsammans med. Tror det är en rätt vanlig företeelse i dagens samhälle. Men hmm, sen krävs det ju även en brud för att jag ska kunna "ligga". Så atte.. Jag ser dock inte "ligga" som ett nöje, även om det kan va intressant ibland. Men sex är rätt överskattat. Därför som jag slutat med det. Praktiskt taget iaf.. Men ja, det är ju alltid kul iaf att få folks åsikter om mina åsikter. Även om dom helt orelevanta.

2009-02-26 @ 12:06:26
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mahahaha fan va kul Jon någon kommenterar hela din "livsfilosofi"!För de är ju absolut något du gör lika ofta som nördar sitter vid datorn right? =/ haha Vem tror vi att de är? Hade varit ASKUL om de var en viss brud som skrivit de där. Du hajjar nog. Men ähhh att jämföra dataspel med sex känns ju bara äckligt på nått sett förstår inte riktigt liknelsen men jaa de finns wierdo´s. Människan kanske är van vid att killar skriker nördförkortningar under akten?:p Och vadå minderåriga? Så nu får man inte ha sex med folk under 18? när fan ändrades den lagen har jag missat nått nu?:O:P



2009-02-26 @ 12:08:29
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: Johanna

Baah va är de för jävla kommentarer låter som du inte gör annat än drar hem folk du hittar på gatan typ. Och de mina damer och herrar kan jag meddela att Jon INTE gör. Och va är de för fel att ha sex? speciellt om båda hajjar att de är just enbart sex som gäller och inga känslor. Näää de här gjorde mig sur. Jon för mig får du resa runt i sverige hur mycket du vill och ha sex med vilka du vill de är ditt liv gör vad du vill! haha nu låter jag som värsta galna haggan eller nått men gillar inte när folk lägger sig i sånt de inte vet nått om!

2009-02-26 @ 12:13:32
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: JayLoow

HAHA jo på ett sätt ja. Äsch, Pauline e sjysst som fan, tycker det är intressant att hon kommenterar, men inte på det viset som hon kläckte ur sig där kanske. Men det är mellan oss 2. HAHA, vilken brud? NU VILL JA VETA! ;D Well, grejen är ju att jag inte ens har sex med minderåriga.. jag kan ju faktiskt stämma människan för förtal. Har inte haft sex med någon under 18 på iaf 2 år. Men jaja.. Folk får tro vad dom vill. Kunde inte bry mig mindre egentligen :P DU är prima SKIT iaf <3

2009-02-26 @ 12:13:40
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: J.Lo Hoe

U go Janna! ;D



Haggan.. HAHA :D

2009-02-26 @ 12:20:46
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja hon är säkert jättre trevlig tvekar jag inte ett dugg om! Men hon hade nog inte blivit så glad om de var omvänd sits och folk sa såna saker till henne. Så atteeee man kanske inte ska yttra sig om saker man inte vet något direkt om? Och att människor gillar sex var väl ingen nyhet direkt? Tytyty dagens ungdom:p



Avslöjar vilken brud de skulle va kul om de var sen på tele!:p Iofs rätt kul att de blir lite dramatik i din blogg så jag kan gå lös lite haha.



Haha oja jag är en prima hagga verkligen!:P puss<3

2009-02-26 @ 12:28:39
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: J.Lo

Jorå :)

Men absolut, då blir det bara lite pinsamt.. men jaja.. :P

HAHA ja, precis! Vem älskar inte ett riktigt bra ligg? dte va väl det du fick igår eller? Får ta snacket om det oxå sen ;)



PUSS <3<3

2009-02-26 @ 12:33:04
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Pauline

Skrev en lång kommentar direkt efter min förra.. men sket i det. Kunde inte brytt mig mindre, som sagt.. det va därför jag slutade läsa bloggar. Folk gnäller att de vill ha kommentarer o när de får en så är sin egna personliga åsikt fel. Kan ju tillägga att din blogg är den enda jag pallat kommentera, men ska sluta. Låser min blogg så småningom också, men inte pga detta.. utan pga andra glada nyheter som inträffat vårt liv som inte alla nyfikna loosers har med att göra. Syftar inte på dig. Orkar inte med sånt här.. skit som alla bloggar innehåller! Avundsjuka, gnäll o kommentarer fram och tillbaks^^ Men ligg du hur mycket du vill Jon, jag dör ju inte av det i all fall...

2009-02-26 @ 12:39:27
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Jon

Men nu motsäger du dig igen Pauline. För om du inte skulle bry dig så borde du ju inte kommenterat så som du gjorde? Jag struntar i om folk kommenterar min blogg. Men det är kul att veta om dom tycker nåt. Men precis som du, så skriver jag blogg för min egen del. Well, alla människor får ju ha sin fria åsikt om människor hit och dit. Men jag tycker inte att man ska döma någon. Det är inte min melodi iaf. Hoppas att det går bra med allt unt so weiter. Bara att avslöja nyheterna nån dag i nåt mail om du har lust. Take care! KRAM :)

2009-02-26 @ 12:51:16
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Johanna

De kan du ge dig fan på att jag fick haha!:p



Alltså pauline de är ju inte du som är boven i de hela för förhoppningsvis var de ju inte du som skrev den anonyma kommentaren och klart att alla har rätt att säga sin åsikt och du hade väl bara otur och formulerade dig dåligt. Shit happens liksom. Tycker inte du ska låsa din blogg varför skulle du göra de för? man har ju en blogg för at skriva av sig och de är ju meningen att andra ska läsa den annars kan man ju lika gärna ha en dagbok? Tråkigt om du tog åt dig så mycket men man får ju räkna med att kommenterar man något så kommer man få ett svar tillbaka eller hur? Aja görsom du vill tråkigt om du tog åt dig så pass mycket som sagt! men sånt man får räkna med kanske

2009-02-26 @ 12:51:20
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: Pauline

Det va inte min mening att "döma" dig Jonis... det va inget annat än ironi bakom hela min kommentar. Sen att du tog illa upp va inte heller min baktanke, jag förstår som sagt inte mig på människor som kommenterar negativa o klagomåls kommentarer för att må bättre själva.. så den kategorin är jag långt ifrån. Får själv många sånna kommentarer o kunde inte hatat det mindre men som sagt heller inte brytt mig mindre! Det är folket det är synd om.. inte mig, dig eller någon annan heller för den delen^^ Och svar till Johanna så va det absolut inte jag som skrev den anonyma kommentaren, garvade själv när jag läste den innan idag! Men efter att skickat min första kommentar slog det mig att det kunde tolkas som om det vore jag hela tiden, men vid detta laget av mina kommentarer att döma.. så borde Jon veta att jag inte skriver på det sättet eller formulerar mig så heller. Tog inte åt mig på det sättet mer än att det va trist att jag blev missuppfattad, är ingen känslig människa :P jag är själv väldigt emot låsta bloggar o håller med dig fullt ut. Har man en låst blogg kan man lika gärna skriva i Word för sig själv på datorn^^ Men det som nu inträffat är en stor glädje, som jag inte vill att alla pessimister som läser min blogg ska ta del av då det är folk som egentligen inte alls har med mitt liv att göra men ändå läser den 72 gånger om dagen^^ Har inte bestämt mig än. Men återigen, tog inte åt mig utan det stora hela va ironi. Och TJ, om jag låser bloggen kan du få ta del av nyheten.. då jag inte tror du är någon som har massa agressioner kring ämnet eftersom vi faktiskt diskuterat det innan o även du själv i din blogg.

2009-02-26 @ 13:52:00
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Alex

Min personliga åsikt är att folk som gör sånnahär: ^^ är asjobbiga inte alls leende emos.

2009-02-26 @ 22:13:32
URL: http://candyhoe.blogg.se/
Postat av: Pauline

HAHA! Jag är allt utom emo, det kan ju Jon om någon konstatera. I fall du inte visste så är det ironitecken, som alla mina kommentarer handlar om -ironi...

2009-02-27 @ 10:52:20
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Alex

Ironi..kul ironi. Fan va tråkig du är. Blä.

/ Klimpen

2009-02-27 @ 22:12:38
URL: http://candyhoe.blogg.se/
Postat av: nelly

meeeen skit palla.. va e de ni håller på me;) de e väl skriva du vill göra jon? såå hoppa över alla tråkiga inlägg.. puss puss (som de här kanske;)

2009-02-28 @ 21:58:57
Postat av: nelly

men va håller ni på me.. palla dona liksom. skit i de o skriv istället. vem fan bryr sig om ointressanta anonyma? eller gnälliga kommentarer? puss puss syss

2009-02-28 @ 22:02:09
Postat av: maggan

goOO joOOn goOO joOOn! fick mig några sköna garv när ja plötsligt kommer ihåg hur du nästan hade ihjäl mig me :han hade nog inte alla tänderna i munnen, du ligger fortfarande i toppen på sjuk humor o skriver grymt bra så man måste fortsätta o läsa! min hund sprutade min mamma i huvudet igår...va tvungen o berätta puss

2009-07-10 @ 17:39:58
URL: http://vanjalinda.blogg
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!



på våran blogg testar vi produkter & ger shoppingtips.



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



Puss / Alicia & Tessie

2009-07-10 @ 18:30:31
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: cecilie ♥

frågestund just nu i bloggen! kika in och ställ en fråga :*

ha en bra dag! ♥

2009-07-10 @ 18:35:40
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: KAWAiiKAi ~~

så många långa kommentarer o-o

pedofiler knullar minderåriga!

2009-07-10 @ 18:45:26
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0