Kemiska Bröderna

Fan nu blev ja toktaggad när en låt med The Chemical Brothers började på min WMP.
Som jag förövrigt såg förra året på Hurricanefestival.
Ja, inte min WMP, utan TCB.
Lökigt feta va dom!
Jag kände mig som 19 år igen.
Och på rejv!
WooopWoooop!
Synd att jag va så full så att ja va nykter.
Eller tvärtom kanske..
Nä, första lät bäst.
Men röj här nu!
By the way Anna, kommer du ihåg Slottsparken i Malmö?
Där va det rejv :D

Och jaha, då va det bestämt.
Jag drar till Slovenien för att guida, från och med 16 Maj.
Det är också lök.
Det går bra nu!
Och nu när vi ändå snackar om mitt jobb unt so weiter.
Så ey, nu ska ni få se fetast grejen.
Ni som är helt lost och inte fattar ett skit så föreställer den första bilden en flugrulle.
Som man fiskar med.
Bild nr 2 talar för sig själv.
Hur många peps tror ni har det namnet ingraverat på sin rulle?
Ne just  det.
Så nu är det okej att ni skrattar åt min nördighet.
*Nöjd Gubbe*





Så nu kan ni får dö.

Ha en fortsatt rutten kväll!

Lunarhjärta // Jon Aka Jay Low

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så jefla gay du är! jag sa till dig du ska få på moppa! Fattar inte själv vad jag skriver åt någon rutten svamp nyss kan ha varit pga den som jag är lite lost men va gör de om en miljard år? nada min vän nada! puss:p

2009-02-05 @ 20:59:14
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: Anna

Jay Low, inte lika låg som Glocalnet - eller? Rullen var finfin. hur fan ska det gå för oss om du drar till utlandet :P haha nä..

Men aufan att jag minns det. Det var cool..

2009-02-05 @ 22:15:00
URL: http://www.bendthetrend.blogspot.com
Postat av: Pauline

Nice! Sånn skulle jag också vilja ha :)

2009-02-06 @ 10:33:21
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0