Look Daddy, I'm a Farmer!

Jeeeeevla fajnt väder alltså!
Jag måste nog ut en runda.
Precis varit och lämnat av Towan på bussen och sagt goodbye and have a nice life.
Lr ja, kanske riktigt så.
Men typ mera, Tja vi hörs puss.
Okej, inte riktigt så heller.
Men ja.. Eh fan..
Skitsamma..

Igår va det iaf soft as hell, vi möttes upp i city och ja va tvungen och rycka in och jobba en runda.
Sen drog vi till Morfars och käkade.
Vilket va najs.
Jävligt soft ställe med en touch av chill.
Dyr mat dock..
Men gott.
Sen ut i bushen där vi gick en promenad och haffade en rulle.
Saw 5 fick det bli, vilket resulterade i att jag va tvungen att berätta vad den gick ut på.
För Towe hade ju inte sett nån av dom andra filmern.
GAAASH!
Aja, fett najs va den iaf.
Gött när folk dör och sen när man inte fattar nånting förräns man fattar det.
DET MÅSTE JU BLI MINST EN UPPFÖLJARE ANNARS BLIR JA LACK!
Sen drack vi bärs och spelade Sanning&Konsekvens-spelet.
Vilket börjar bli kind of tråkigt, mest för att alla frågorna är inte så WooopWoooop längre.
Jag skulle vilja ha mer frågor som, vilket djur skulle du helst vilja stycka med en smörkniv eller Visa hur långt du får upp dit finger i röven. Fast iofs, kanske inte är så kul att köra om man är 2 pers.. haha :D

Well, det va en rätt bra dag/kväll iaf.

Nu ska ja göra nåt vettigt.
Och hmm, jag måste verkligen kolla om det finns fler avsnitt av The Hills..
Annars dör ja nog lite..

Kött

Kommentarer
Postat av: Towe

fingret i röven fungerar ju inte för din del iaf. men typ frågor som hur långt kan du dreggla utan att nudda marken, eller typ hur hårt på en skala 1-10 måste du ta i för att köra in dicken i örat/näsan på personen mitt emot. varför gjorde vi inte ett eget spel? GOOOSH!

2009-02-15 @ 20:07:16
URL: http://toowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0