RoFL.

Alltså, nu lär ja säkert få skit för det här av alla n00bs som jag tycker att ni LOL's är som i vuxen ålder spelar datorspel.
HERREGUD!
Va det verkligen det bästa intresset ni fick välja i Landet Ingenstans?
Typ, det där valet man får göra när man precis penetrerat det där ägget i som senare skulle bli kallat din mammas.
"Jo, jag skulle vilja tycka om att spela datorspel istället för att kanske göra nåt vettigt som gör så att ja inte får fyrkantiga ögon och det börjar växa moppemusche mellan mina ögonbryn"
Eller nåt..
Äsch, fan..
Jag accepterar att ni gillar det,
Det är OKEJ.
Men jag personligen tycker det är fett dorky.
Vuxna människor..
Suck..

Nu är jag iaf lite smått pepp inför kvällen.
Det blir en sjukt snabb visit.
Bärsa på tåget som får agera min förfest, sen drar ja nog nån annanstans imorgon.
WooopWooop!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Tooowis

Idag fick jag lära mig att penetrera betyder svälja fel, i luftstrupen.

DEN DU!

2009-02-20 @ 18:49:47
URL: http://toowee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror jag vet vem du kan syfta på i detta fallet, vet en person som väljer datorspelandet före annat...

Men det accepterar jag med! ;)



Men frågan är vad som är mest "suck" över vuxna människor, spela dator eller knulla minderåriga..

Det är ju liksom typ samma skit, inte insett att man blev myndig för ett antal år sedan, fler år sedan för vissa ;)



Hmmm... HAHA! Fundera över den du!



Smell you later, alcoface! :D

2009-02-26 @ 00:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0