Så jävla kass..

JAG ÄR!
Och iofs så skyller jag det på folk som håller mig vaken om nätterna. ( Anna...)
Sen är folk som är tokfulla och väcker mig inte mkt bättre. ( Towe...)
Nu orkade ja inte gå upp när ja skulle och ut och springa.
Tack!
Istället låg jag och drg mig för länge och har typ precis hunnit fix allt ja ska och nu sitter jag och äter, enligt mig, dagens viktigaste måltid.
Älskar en god frukost alltså.
Några sjyssta mackor, lite yoghurt.
Thats it.
Kaffet får vänta nån timme till.
Annars lär man ju inte kunna somna på bussen.

Well, Anna blev inte världens gladaste när jag la upp gårdagen bild, så jag tänkte att jag skulle pusha lite för den där kvinnligheten som tydligen hade gjort intrång i hennes ungdomliga mullighet.
HAHA nefan sorry Babe. Du vet att ja driver med dej va? ;)

Och ett stort grattis även till dej som fyller år.
IDAG!
Jag va ju till och med den första som hade äran att göra det i natt.
Hoppas du får dina körkortslektioner och kastruller :)
Vilket jag vet att du skulle hata.
Vi får väl se vilket humör du är på när vi pratar sen.



Det roliga med att prata med Anna och att vi båda 2 saknar pojkvän/flickvän.
Men att även kanske om vi skulle prova att va det tillsammans så hade det mest troligt skitit sig direkt.
Vi är så olika som vi kan bli.
Hon älskar My Chemical Romance.
Jag hatar My Chemical Romance.
Hon är fashion.
Jag är trash. ( även om jag är ett snyggt trash..)
Hon gillar stekigt folk.
Jag hatar stekigt folk.
Hon äter inte frukost.
Jag älskar frukost.
Hon kan inte hantera pengar.
Jag har lärt mig.
Hon är skåning.
Jag hatar (egentligen) skånska.

Men tur är väl iaf att vi kan snacka om det.
Och att vi båda är impulsiva.
Grattis än en gång!
PUSS!

Nu försvinner jag tills imon.
Have a nice one!

Syns på fyllan ikväll...
Rumpklämmarkväll sa vi va?

Kommentarer
Postat av: T

HAHA, jag hoppas att jag sa ngt totalt ovettigt så att du inte kunde somna om sen.. fast nu var jag elak så det hoppades jag inte alls på.. eller jo, lite!

2009-02-07 @ 12:20:28
URL: http://toowee.blogg.se/
Postat av: Anonym

what. hatar skånska. snygt snyft.

2009-02-10 @ 21:42:28
URL: http://nettandeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0