Sleepy Boy with no toy..

Vad ensam man blev när man åkte hem idag..
Men ja, det är ju en dag imorgon oxå.
Sweet ass Mofo!
Gött att jag finally blivit klar med städningen av min otroligt stora lägenhet!
Det firar vi med att öla lite sådär i sin ensamhet!
Tur att man har sjukt bra musik oxå.
Idag lyssnade jag på en riktigt soft låt som lätt ska bli min begravningslåt.
En cover som Editors gjort.
Road to nowhere.

Så jag fiskar upp den åt er så ni får lyssna.
Enjoy!



Och jatack vad man längtat efter helg.
Veckan snorighet har äntligen försvunnit rätt bra, och nu ska ja chilla fett.
Imorgon kommer Towiis hit och joinar mig i buschen.
Vi som skulle dissa Alla Hjärtans-dag.
Eh fan, vi löser det.
Dricka bärs och äta mat blire iaf.
Ska nog ge henne en guidad rundtur tror ja..
Det blir prima skinka!

And btw, jag har nog världens bästa familj, allihopa av dom.
Ikväll kom min älskade lillasyster hem till mig och gav mig ett rött mjukt hjärta med en säkerhetsnål och ett litet brevliknande papper.
"Glad alla <3-sdag! Många kramar från din lillasyster Maja"
Gotta love it!

Så well, jag hoppas att alla får en bra dag imorgon och läs för all del det här inlägget och tänk efter.

PUSS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0