Stupid Girls...

OMG!
Nu är det bara typ lixom mindre än 2 månader innan det är min birthday.
Tänk att jag snart ska äntligen få fylla 18 år!!!!
OMG!
Och jag inte en aning om vad ja ska ha på mig.
Jag vet ju att jag har typ hur mycket clothes som helst överallt. För inte är dom i garderoben.
Jag är en liten slarviz. Ler*
Jag vet ju ändå att jag kommer få en shoppingrunda med Pappi snart. Glad*
Jag vet att jag kommer nåt annat av han på min birthday också.
Men det tänker ja inte avslöja för er. Retas*
Nu är ni nyfikna va?

Idag har jag ju varit och fikat med mina allra bästa vänner, Lina och Josefin.
Finns inga som er.
Men tillsammans är vi bäst.
Mest pågrund av mig, men det vet ni ju redan. Blink*
Jag köpte iaf en stor latte som det typ var grädde i.
OMG!
Jag blir så ledsen när jag får det.
Ser dom inte på mig att jag inte kan ha grädde?
Den här kroppen är ju lixom Fabolous!
Och flawless!
Det säger iallafall min kille, eller jag tvingar han.
Annars får han inge mysismysis. Ler*
Och ni vet, nu när vi ändå pratar om killar.
Jag brukar typ lixom tvätta mitt hår med det där helt fantastiska balsamet från Loreal.
Men tycker inte ni att det liknar lite sådär, tihihi, det som kommer från killar när man har mysismysis?
Och så gör det ju lite ont när man får det i ögonen.
Precis som om man råkar få det andra killgrejen i ögat. Fnizz*
Så jag tänkte att det kanske smakade likadant.
Men det gjorde det inte.

Nu måste jag lägga min nattkräm och drömma sött.
Imorgon ska jag ju på powerwalk med Daniel.
Kommer mer fler skönhetstips efter det. Ler*

XOXO



Nån annan som hatar dom där bloggarna?

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Men hallå! Gösse! Nu är du snäll! Annars kanske det kommer ett paraply inflygandes genom ditt fönster (Och en sten) inatt :P

2009-02-03 @ 23:25:24
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Pauline

HAHAHA! Bästa starten såhär tidigt på morgonen med ett garv^^ Och ja, det ÄR tidigt för att vara en arbetslös PP som inte alls behöver va uppe denna tiden...

2009-02-04 @ 09:44:47
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

HAHAHAHAHA KLOCKREN KOMMENTAR!

Om det inte varit du som skrivit den så hade jag trott att det var jag själv.. Eh.. Öh.. Det där lät konstigt.. Men du fattar nog

2009-02-04 @ 09:58:18
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Johanna

Shit blev värsta svettig trodde du va lite smått seriöst först. Sjukt irriterande läsning iaf :p

2009-02-04 @ 11:31:49
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: Ahlberg

HAHAHA iriiterande läsning, med fan vad underhållande det är att läsa hur korkade de faktiskt verkar vara :D

2009-02-04 @ 16:16:31
URL: http://endthisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0