Yeah! I'm in a band. A Pannband.

Dagen började ju kind of gay med att jag kände mig fetesjuk.
Snoret tog överhanden och gjorde mig emo.
Sen blev det väl lite bättre under dagen, men det berodde nog mest pågrund av allt kaffe.
Gillar inte ett dugg att jobba dom tiderna som jag jobbat idag.
Dagen är skitseg.
Blö..
Men jaja, och på bussen som jag skulle åka hem med,
SOVANDES,
där va ju Caroline med.
Inget ont mot henne.
Men hon är verkliegn jävligt bra på att snacka.
Hon är rolig dessutom.
Men oj, idag va fel dag.
Jag mådde ju bajs.
Ville sova.
Så nu sitter jag här och har slukat et glas med multivitamintablettsvatten.
Hoppas inte min tillfälliga sjuka blir sämre bara.
I vilket fall som helst så va ju planen att åka ner till Anna imorgon, men vi får dissa det den här gången.
Ska nog köra en fuling på jobbet och börja lite tidigare, så jag kan sluta lite tidigare och möta upp Towe en snabbis på stan och ta nån fika or something. Det blir soft :)
Sen hem och fortsätta städa min lght som jag nu hållt på med i 2 dagar redan.
Lr ja, JAG SKA IAF!
Börjar nog direkt efter det här inlägget.
Och btw, jag hittade en sån najs grej häromdagen som jag ska börja använda flitigt.
Iaf på hemmaplan..
Härmed så kommer jag, Joni Handsome, börja anamma pannbandstrenden.
Nästa steg är väl att lägga ut egna Jazzercisevideos på youtube.
RIGHT IN!
Oj, ON mena jag....

Puss!



Kommentarer
Postat av: HELENA!

hahahaha seriöst jon, sådär ska jag ha på krogen!

2009-02-11 @ 21:07:41
URL: http://novameat.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0