A little less...

Jag älskar att snacka med folk som går att snacka med.
Vare sig om dom djupa som havet, lr har humor som min.
Vilket är kind of importante..
Det roliga är att alla människor är på olika sätt i en konversation, där dom antingen kanske lyssnar otroligt mkt och skäms för att snacka om sig själva. Medans vissa är tvärtom och lyfter likaväl fram sina dåliga som bra sidor.
Andra kan inte sluta fråga saker som egentligen bara leder till att dom vill ha samma frågor tillbaka.
Jag uppskattar dock människor som gör allt det där.
Och tokdissar folk som är tråkiga.
Hatar egentligen att både snacka på msn och i luren.
Men ibland längtar man bara efter att nån ringer lr att det blinkar i hörnet på laptopen.
Varför?
För att nån har fastnat i ens huvud, eller att man bara bryr sig om hur dom mår?
Well, nåt som jag uppskattar är iaf när folk hör av sig till mig.
Och inte att man själv ska behöva ringa folk, lr smsa folk unt so weiter...
Alla relationer bygger ju på att ge och ta.
Right?
Sen iofs är ja snorkass på att höra av mig till vissa människor..
I know that as a fact...
Men ändå..

Peter Pan har fastnat i växten, och Tjingeling har knark i påsen.
Joakim Von Ankas cash är svarta, och Långben röker brajj.
Räddningspatrullen heter det av en enda anledning, och det är för att dom är som största langarna i hela Disneys nermörkade knarkträsk!
Knatte, Fnatte och Tjatte, typiska exempel på ett hallickgäng.
Och om vi skulle bli påverkade att tv-spel, så skulle alla födda på 80-talet springa runt i mörka rum med monoton musik och käka piller.
PacMan är kultur...

Det va den största diskussion igår.
Och inte att glömma, en dildo med USB.

Have A Nice One! //JayLoow

Kommentarer
Postat av: Pauline

Så sant som det va sagt! Att va den som hör av sig hela tiden suger fett, är där just nu o varit ett tag... men nu har jag lagt ner det.

2009-01-28 @ 10:17:19
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Tooowe

HAHAHA, jag tyckte att du sammanfattade vår diskussion helt prima. och om texten ovan där så har du all rätt i det du skriver, speciellt det där om att ge och ta. det finns mkt en person måste vara för att vara perfekt (och vi alla vet ju att ingen ens är nära..) men att kunna hantera olika typer av folk, läsa av dem och ge/ta respons är nog nästintill perfekt.

2009-01-28 @ 23:25:36
URL: http://toowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0