All we need is a reason

Jamen nu är det ju typ freda om cirkasådär 16 minuter.
Last day of work this week, sen äre lördag å då drar ja upp te götet för lite svängom i mina nya rejvbyxor.
Okej inte riktigt kanske.
Men det ska bli kul å komma dit och träffa lite homies från förr.

Fördelen med pengar är att man kan göra saker och köpa saker.

Tänkte mest flika in det i brygga lite lätt sådär.

Idag kirrade ja mina förhoppningsvis sista töjningar.
Lr ja, ja har töjt färdigt 2 av mina 3 hål i mitt ena öra.
En 12.a, en 10:a och sen en som ska bli en 4:a.
Eller kanske 6:a...
Får se.. :P



Idag va man ju som sagt Bror Duktig och va ute och halvjoggade en runda KLOCKAN SJU!
Mkt nöjd!
Mina new jympdojjs är mina nya bästa vänner.
Alla andra sviker ju.
HAHA nerå, men fan.
Fördelen med jympadojjer VS. vänner är att man får svettas i dom.
Vilket är kind of discusting om man gjorde deet i sina vänner.
Eller vafan, man har ju typ svettats i sina vänner.
Vilket är äckligt nu när man tänker på det.

Ysch.

Ni som har något som helst vett i huvet borde ladda ner Rise Against nya album.

Pussnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Erkänn att du ljusade upp bilden så mycket bara för du hade så mycket öronvax och öronhår? mhm jag kan läsa dig aha:p

2009-01-16 @ 00:40:00
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch, visst visste jag att du var märkvärdig men TÖJNINGAR..? Jon.

2009-01-16 @ 06:55:19
URL: http://www.bendthetrend.blogspot.com
Postat av: Pauline

Visst.. jag är inte överförtjust i töjningar, men det är SÅ du :) Och laddat ner Rise Against har jag redan gjort före dig, så det så...



Btw.. bild på hans tatto kommer, MEN eftersom han har flames sen innan sådär 15cm upp på armen o DÄR efter påbörjade vi tatuerandet denna gång så är det ingen snygg helhetsbild alls. Utan flammorna (som för övrigt är amatörsgjorda) ska fixas nästa gång o ett snyggt "avslut" längst ner vid handleden som också är jävligt fult just nu. Och så ska all skuggning tilläggas bakom det som tatuerades i förrgår +en het medusa över en annan amatördöskalle också på underarmen bland det nya vi gjorde nu. SEN kanske vi hinner påbörja på överarmen också, så det blir även en tredje sittning^^ Hajar du ett skit av vad jag skrivit?

2009-01-16 @ 09:01:11
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Emma

Rise against är BRA skit :)

2009-01-16 @ 13:11:51
URL: http://yournumberfour.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0