Är det här din praktikplats lr?

Alltså, det finns oftast inte människor som jag ogillar sådär utan att jag inte känner dom.
Men det finns en busschafförinna som jag absolut inte gillar ett dugg.
Hon är typ, dum i hela sitt jävla fitthuve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. Ibland undrar jag hur fan hon fick köra buss.
2. Ibland undrar jag hur fan hon ens får umgås med människor.
3. Jag, och säkert många andra blir deprimerad av att ens se henne.
4.  Ibland undrar jag om hon är full eller bara tankspridd.
5. Ibland undrar jag om hon fick icke godkänt på sin AngerManagement-kurs.

Well, tack vare Johanna som ringde och störde mig i mitt inlägg nu så jag va tvungen att berätta om den satans busskörarkvinnan med fult hår så orkar jag inte skriva om henne just nu..
Fan..

Kanske skriver del 2 sen...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaha tack då först klagas de på att man INTE ringer sen när man väl gör de ja då är man jobbig tack då. Idioto! Jag sa ju att jag inte ska ringa men lyssna du? va va va?:P Mongolidunge!

2009-01-22 @ 20:49:27
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: Pauline

Det är möjligen inte den gråhåriga rysskan? För HON är fett jobbig om man råkar ut för henne på bussarna i Laholmstrakten^^ men har som tur är inte sett henne sen man flyttade därifrån...

2009-01-23 @ 09:48:16
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0