Den som inga byxor har...

Får som jag, sitta med rumpan bar.
Jag va verkligen så uttråkad så ja va tvungen att ta en dusch i väntan på bättre tider.
Då har man fan tråkigt...
Och jag ville verkligen ha nån här som kunde pussa lite på mig.
Kanske inte vem som helst.
Men ja, om man anmäler sig i kön till höger så kanske du har tur?
Eller rättare sagt, jag har kanske tur...
Ibland så är det fan najs och va ensam, men ibland är det fan bättre att va 2.
Som en vis kvinna/väninna/kött skrev en gång,
"Jag är bäst på att va med mig själv, men sämst på att va ensam..."

Undrar om det är min bakfylla som kommer en dag för sent?

Och nåt som suger fan getpung.
Jag är gayfattig.
Riktigt fattig.
Eller ja inte riktigt kanske, men orkar fan inte ta ut cash från banken.
Och orkar inte ta ut nån lön från jobbet.
Men det måste jag ändå.
Hur bra vore det inte om ens chefer bara betalade ens räkningar på en gång och sen fick man bara cash rätt i handen efter att dom kunde läst ens tankar och gav en precis det beloppet man behöver för att göra allt man ska närmsta månaden?
"Här Jon får du 73,491 kr så du kan bjuda dina vänner på sprit och gå på strippklubb i Estland"
Nä, tydligen så om man ska få nåt vettigt gjort så får man göra det själv.
Betala sin egna räkningar och ta ut sin egen lön.
Vilket jävla ansvar...
Tur att jag lärde mig att bädda min säng när jag va en liten skit, annars hade ja väl klagat på det oxå.
Fast det hade ju iofs inte varit mitt fel utan mina slapphänta föräldrar.
Så tack mamma och pappa för att ni lärde mig nåt som jag har nytta av i mitt liv.
Ni kunde inte lärt mig att bli typ snowboardsproffs eller nåt musikaliskt underbarn?
Nejrå, tack för att ni lärde mig att bädda min säng.
Och nu blev jag lite borderline kände ja på mig så jag får väl säga tack för att ni gjort mig till en kärleksfull människa.
Som tyvärr kanske har lite svårt att lita på folk i allmänhet..
Men det är kanske mer andras fel än erat?
I guess so..

I leave U all behind and ask U all for forgiveness,
for my wrongs and my mistakes,
I didn't mean it,
I just failed,
for a while..
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0