Dirty FuckedUpStuff

Fan, jag tappar läsare!
Va är erat problem?
Måste ja skriva ut riktigt sjuka sexgrejer lr?
Eller ska man avslöja mer lr mindre olagliga saker?
Eller kanske bara sjuka tankar om vad man vill göra med diverse djur?

Okej, ne. Där skojja ja bara.
Alltså om det sista.
Men en grej som hade varit rätt intressant att se hur folk skulle reagera om man la upp ett album på facebook på vilka man har legat med.
Det tråkiga är att alla hade säkert untagat sig.
För vem fan vill erkänna att dom legat med mig lixom?
Pfft....
Iofs hade det ju inte blivit så stort album.
Med tanke på att man typ legat med typ..
Ca, kanske.. typ.. hmm.. 20 pers?
Eller är det för många?
Ska vi säga 15?
Eller det är kanske för lite för å va kille?
Ifall det är några killar som läser det här så får ni brudar blunda nu.
Öh, en annan har ju typ legat med 300 brudar.
Coolt va?
Okej, nu får ni flickor titta igen.

Fan skottpengar på mig, jag börjar bli för nyttig nu.
Va uppe kl 7 och va ute och gick i en 45 minuter...
VARNING!
Men ey, ja börjar bli gammal.
Måste ta vara på min sexyness.

Nu.
Jobbet.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Och som du skrivit i tidigare inlägg har du INGEN aning om varför folk påstår att du ligger runt^^ hahaha!

2009-01-15 @ 14:58:18
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0