Do you feel ugly punk? DO YA??

Ibland när man sitter och glor/snokar på folk på facebook så gör man j mest det för att antingen spana på snygga människor.
Eller, för att kolla på hur vissa människor gör bort sig och lägger upp helt onödigt fula bilder.
Snygga människor kommenterar man.
Men mitt problem är att jag VERKLIGEN vill skriva till dom fula oxå.
Typ,
Skärp dej DU ÄR FUL!
Eller typ,
PINSAM...
Eller typ,
Tur att man inte skäms över sin kropp fetto.
Eller typ,
Är du verkligen nöjd med det där kortet?
Eller typ,
Hon på Aktuellt ringde och ville ha tillbaka sitt hår.
Eller typ,
OJ, fan dina steroider har verkligen gjort sitt. Duktigt jobbat WaterBoy.

Hatar fula människor.
Sorry.
Men jag är ytlig.

Kommentarer
Postat av: Freddie

Men hur e de man säger då? JO!

De fula ska inte få komma undan!!!!!!!



Mer kuk åt fula människor!!

2009-01-05 @ 12:02:20
Postat av: Pauline

HAHA! Fan jag trodde det bara va jag...

2009-01-09 @ 15:36:34
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0