Fit for fight

Woop Woop!
Jag erkänner.
Jag är en periodare.
En periodare av allt.
Ibland så kan ja ha en fylleperiod och super så ofta ja kan.
Ibland så kan ja ha en liggaperiod och ligger så ofta ja kan.
Oftast faller dom perioderna ihop samtidigt.
Men njae, jag har ett litet tag haft en nuskajablibrorduktig-period.
Och nu känns det som jag tagit tag i det ordentligt.
Jag sprang ner till Ina igår och tränade.
Nr 1: Jag SPRANG
Nr 2: Jag TRÄNADE
Nr 3: Jag JOGGADE faktiskt på hemvägen.
Nr 4: Fan va dålig kondis jag har


Allt det här leder ju till andra bra saker.
Typ som att ja ska dra ner på mitt rökande.
Max 3 cigg om dan, for starters.
Jag röker typ 4 cigg om dan nu så det lär ju knappast va en hård nöt att knäcka.
Plus att jag ska nog dra ner lite på den där maten ja äter på jobbet.
Kebab hit, hamburgare dit.
Fan, jag har spått en framtid att jag själv kommer va en fattyboy inom ett halvår om ja inte chillar med krubbet.
Hur snyggt skulle det va?
Speciellt me tanke på att ja dissade tjockisar i nåt inlägg för nån dag sen.
Jag gillar att va snygg.
Jag gillar att se bra ut.
Jag gillar smärtan av en bra workout.
Okej, det lät gay.

Men i vilket fall som helst.
Förbered er för posarpicsen om några veckor.

Jihad//JoniBoi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men aaaaw.

Orka att det är använt längre n vad du kan minnas.

ÅÅÅÅ ORKA DEEEEE.

NERD! :)

2009-01-07 @ 09:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0