Guten Morgen Alles Kinder!

Ja som ni läste igår så fyllde en liten flicka år.
Så jävla nöjd hon va då med att bli 34 bast, och va ensamstående med 2 barn.
Jävligt lyckat liv.
Hon skriver iaf en av världens roligaste bloggar.
Alex
Så klicka er in där och enjoy av hennes funnieness.
Well, skoja såklart om det där med åldern, och att hon är ensamstående med kids.
Men det hade varit ännu roligare om det stämde.

Well, klockan va väl typ runt 12 i natt när ja får ett sms av en gammal flamma.
Zäta som hon kallas. Men Anna som hon heter.
Sömnlös och allt så kände jag mig tvungen att ringa upp och bli rent ut sagt förskräckt av hennes skånska dialekt.
Va säkert minst 4 år sen ja snackade med henne.
Vi snackade i en stund och jag blev faktiskt ytterst överraskad över vilken kvinna hon har förvandlats till.
Kommer ihåg att hon va typ 15 när vi träffades första gången.
Kind of perverst.
Tyckte även hennes pappa.
Minns iaf att vi hade sjukt roligt tillsammans när vi träffades då för ett antal år sen.
Va i Danmark och åt mjukglass och även i Helsingborg och flummade i diverse fontäner.
Nu fyller skitungen snart 20..
Fan tiden går snabbt.
Så jävla värt det är att man fortfarande har kontakt med massa sköna människor från back in the days.
Hon skulle iaf ta en funderare på att kanske komma och joina bushen till helgen.
Hade varit sjukt kul.
Vi får se..

Jag älskar att den här veckan har gått så jävla snabbt.
Ska nog köpa joggingskor idag.
Hur fan mår jag egentligen...?
Jävligt bra tydligen!

Ha en soft dag mina små barn

//Jon

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du är lite förvriden min vän vad det gäller det skriftliga men din dialekt är fin så jag antar att vi kompletterar varann finfint haha.. Och ja, min fäss gillade nog inte läget. Men we did ;)

2009-01-12 @ 21:20:15
URL: http://www.bendthetrend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0