Hata Busschafförinnan. Del 2.

Eftersom jag är en sådan förlåtande man/pojke så har jag redan gömt allt mitt agg mot denna, som Pauline säger: Gråhåriga ryska kvinna.
Jag lovar att jag säkerligen kommer komma upp med hat inom en snar framtid.
Efter som tydligen det ryska konsultatet fortfarande tillåter henne att köra buss i ett land där inte maffiaregler gäller inom Hallandstrafiken.
Tycker Sverige är ett konstigt land.
Jag måste nog skriva en protestlista.
Mot nånting.

Och nu sitter man och lapar upp sin första öl!
HEIL MUMS!
Elina och Sandra dyker upp snart och vi ska leka lekar och äta chips, glo film och kanske bada i min vask.
Oxå HEIL MUMS!
Lr ja fan, ja känner mig på att jag kommer röka en massa cigaretter ikväll.
Vilket inte är HEIL MUMS!

Skickar iväg nåra cyberspacetankar på Z:a som är sjuk.
Höll nästan på att börja gråta när jag hörde hennes röst i eftermiddags.
Tacky ass...

Kött!! //JayLoow


Kommentarer
Postat av: Z

Du, vår allas mjukis. Jag hoppas att du inte fejkar det där med tårarna för det är ju så cute :) Men ja, min röst.. min hals, hela jag. Ångest.

2009-01-23 @ 23:30:04
URL: http://bendthetrend.blogspot.com
Postat av: Sigrid

Jag vet nog vem du menar

2009-01-25 @ 03:12:48
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: Pauline

Usch ja, Sverige är ett land med konstiga normer. Tänk om de istället kunde sluta bry sig så mycket o legalisera lite vett och etikett^^ tänk så mycket bättre vi skulle må!

2009-01-25 @ 11:17:44
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0