Heja Felstrupe!

Hatar när man sätter i halsen av helt fel anledning.
Lr vafan, det kanske inte finns en fel anledning?
Men man börjar hosta.
Nyss hosta ja så mkt så att det till och med gjorde ont i mellanväggen.
Ja ni vet, den som sitter mellan rövhålet och pungen?
Då hostar man fanimej ordentligt.

Har ni aldrig tänkt på varför man känner att man luktar solarium efter man solat, men ingen annan gör det?
Och att man vet att man har fisit och tror att den både va ljudlös och luktfri, sen kommer nån smart jävel och frågar om man har skitit ner sig?
Fan konstigt det där med lukter.
Allt luktar ju dessutom.
Till och med saker som inte luktar.
Typ,
- Vad luktar den här gaffeln?
-Jaru, lite stål sådär.

Eller,
-Du, luktar den här väggen nånting konstigt?
-Njae, typ tapet.


Fan vilka toppenexempel ja fick till där kände jag....
Suck..

Jag och Elina har pratat om att skaffa barn.
NEJ, inte med varandra.
Vi är kusiner.
Det hade varit lite konstigt.
En smula äckligt.
Men fan, tänk när man väl råkar göra nån på smällen?
Eller bli på smällen?
Vad ska man göra då?
Shit alltså....
Fattar ni vilket steg i sitt liv.
Helt plötsligt kan man inte spela musik hur högt man vill när man vill.
Typ som den här låten.


Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

HAHAHAHAHA! Och du tror på det själv?

Du kan ju bara försöka med mig snorreporr

2009-01-20 @ 22:11:30
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: HELENA!

jag trodde det skulle vara lesbian mys hela videon men NEJ nu har jag kollat på den i onödan!

2009-01-21 @ 00:18:01
URL: http://novameat.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0