Hemma, bakis, ångest...

Alltså, fan..
Ja mår lite sådär diffust.
Lite darrig på handen.
Jag är bakis.
Fast det va värre när ja gick ner för seriöst världens längsta backe. (kändes det som iaf...)
Jo ja va ju skitfull igår!
Men sån där extraordinär toppenfylla.
Så det är inte därför jag har ångest.
Det är mer att ja rökte upp ett helt jävla paket cigg på mindre än ett dygn.
Det är ju fan skitäckligt att röka.
Yeah whatever, nu ska ja komma till klarhet över vad som hände.
Åkte upp till götet igår för å hänga med Alex.
Skön dude med långt hår och dialekt.
Vi började dricka berz vid typ halv 5, sen så va det ingen hejd på det.
Det sköna va att Stein ringde mig och frågade vart ja va nånstans.
-Öh, ja e i göteborg.
-Det er gutta min, vi skal på nå kalas utenför göteborg. Så vi må planlegge litt för utgang senare.
-HAHA seriöst? JA FAN!

Och så drog jag, Alex och hans kvinna till Sticky och skulle kolla nåt band.
Men så kom Stein, hans flickvän, Magnus och nån annan.
Vidare till Park Lane för att shaka ass.
Möter upp med Elin och hennes entourage.
Fin Flicka! :)
Dyngfulla blir vi och showar off på dansgolvet.
Jag undrar ibland hur pinsam jag ser ut när jag står där och dansar..
Jag skulle vilja ha ett youtubeklipp på mig.
Säkert skitfult...
Sen vidare på efterfest ute i Lerum.
Vetifan hur vi kom dit. Men dom hade seranoskinka på ett fat. VÄRT!
Vaknade upp i en soffa helt sjuk.
Typ 39 kg snor i näsan och skitont i halsen.
GAY!
Men ja, pallrade mig ner til stationen och åkte in till gbg där Alex kom med mina väskor.
Och nu, är man hemma.
Så jävla kul hade ja iaf!
Fyllesamtal deluxe med älskade Anna.
HAHA jag bjuder på den.
Kommer faktiskt ihåg lite nu.. ;)

Sen nu ska ja berätta om saker man kommer underfund med när man är bakis.
Mjukisbrallor.
Jag tycker personligen att det är ett av dom sexigaste plaggen en tjej kan ha på sig.
Under RÄTTA förhållanden.
Hemmamyskväll etc etc.
Det är INTE okej när man rör sig bland större folkmängder, tex på stan etc etc.
Möjligtvis om man har blivit rånad på sina kläder, eller om man vet om att man har JÄVLIGT snygg röv i dom.
Annars NOT OK.

Sen en annan grej ja kom att tänka på.
Hur kommer det sig ibland att människor som ser relativt bra ut har en ful flickvän/pojkvän?
Som idag, så gick det förbi en kille som såg helt okej ut, men hans flickvän såg verkligen ut som en man.
Plus att hon kom från typ Indien.
Då börjar man undra om vissa fick välja innan dom föddes om dom skulle bli fula, men kanske ha en talang.
Gud frågar:
- Vill du va snygg och ha lätt för att få killar som sårar dej, eller vill du va ful men ha en talang för att suga kuk som en gudinna och få din man att stanna kvar hos dig för evigt?
- Hmm... Jag väljer nog ful.


I guess att det är så ibland...

Jag bjuder på 2 sköna ord/citat.

Dubbelt så lite.

Orespektfull.








Yo Reprezent //JayLoow


 

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

HAHAHAHAHAHA VA?! En tysk?

2009-01-18 @ 17:08:40
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Nej, förlåt, det är klart att det inte var något kul egentligen. Men jag fick en syn på henne och hitler, det gjorde att jag skratta till lite, men inte högt.



Jag har faktiskt aldrig varit otrogen.. Är jag en hoe i alla fall?

2009-01-18 @ 17:14:59
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: anna

orespektfull haha.. Hmm känns igen. Jo töjningar ser så vulgärt ut, that's why. :)

2009-01-18 @ 19:29:23
URL: http://bendthetrend.blogspot.com
Postat av: Pauline

Det där med att mjukisbrallan är det hetaste plagget på en brud är du nog i så fall lite sen med att upptäcka, men inte ensam om att tycka dock.. det fick jag nämligen höra första gången för si sådär 5år sen :)

2009-01-20 @ 10:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0