Ja just det ja

Idag är det söndag.
DAS VILODAG för a lot of people.
Jon är däremot driftig och jobbar.
Cash is king som är ett av dom finaste motton som existerar.
Så alla ni arbetslösa jävlar som läser detta.
Känn smärtan i att va fattig.
Eller va glad för att dina päron ger dej mat på bordet.
Men igår var det iaf lördag.
Upp snortidigt för Helena skulle åka hem efter en vecka hos mig.
Har varit fan så najs med sällskap och nån att dricka bärs, vin och sprit med.
Någon att fira nyår med och laga mat till.
Sällskap av den bästa kvalitéten so to say.

              

Sen ska ja applådera lite till Johanna som får en liten klapp på huvudet.
Även om ja tycker hon har betett sig dåligt.
Men hon gjorde upp sitt misstag lite med att skriva ett halvt gulligt inlägg på sin blogg om mig.
Så lite förlåten är du...

Fan va tråkig ja kände mig idag då?
Gaylord.
Helt jävla utvisad.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Halvt gulligt? Ursäkta men sådär mycket har jag nog aldrig tofflat för dig:P Din SÄRRING!:p Du borde va nöjd och jag är så jävla förlåten så de finns inte!

2009-01-04 @ 13:15:47
URL: http://johannasporre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0