Jahapp...

Man kan nästan tro att det va min emo-söndag idag.
Men det är faktiskt bara mitten av veckan typ.
Och igår va det verkligen en sån dag som man verkligen bara vill ha nån som låg och puttade på en i sängen, bet en i örat och slickade en i ansiktet.
Skönt det hade varit med en liten vovve!
Fast egentligen skulle ja vilja ha nån som man kunde prata med lite sådär.
Kanske slåss lite med, diskutera allmäna charmanta problem i mitt kök, nån som skitar ner lika mkt som mig.

Jag erkänner!
Ibland känner jag mig lite ensam.
Men på ett sätt så är det så jävla skönt.
Krävs rätt mkt för att ja ens ska bli lite intresserad av någon.
Well, nu ska ja ju inte hoppa över bäcken.
Det krävs nog en hel del för att palla umgås med mig en längre tid.
Men det är det  här jag menar, att när man väl hittar den där som man pallar umgås med mer än typ 1 timme, då finns det ändå en möjligthet till att man kanske pallar med varandra.
Och då menar ja fan inte typ kolla på film en timme, lr typ ligga med varandra i en timme.
Äsch fan, ja e kräsen.
Men ja har några intressemakaroner i mitt liv.
Det är konstigt hur man ibland dras till dom man redan haft....

På taket på lägenheterna vid sidan av min finns det 2 konstiga saker som ser ut som kukar.
Tänkte bara upplysa er.

Nu pallar ja inte med er längre!

//Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0