Kejjrååååååååå

Jaha.
Då va det 362 dagar kvar av det här jävla året.
Fan va skööööööööööööönt!
Jag är nåt så syykt taggad på 2009 asså.
Vetifan varför.
Lr jo det vet ja.
Det här känns som ett helt nytt år.
Eller ja, det är ju ett nytt år.
Men ett annorlunda år.
Som ett vuxet år.
Lr mer vuxet år.
Jag har varit vuxen för länge, men flummat bort en jävla massa skön tid på att just flumma runt.
Iofs ja ska fortsätta flumma runt detta året oxå, men med en viss distans till att inte göra av med 14.000 på några dagar på fest, eller kanske ligga med massa oskyldiga brudar som blir kär i en, eller kanske försöka att ta människor lite mer seriöst och kanske till och med försöka lita på folk.
Jag kanske ger detta året en chans till lite kärlek.
Förra året sög ju på den fronten när ja typ blockade allt va kärlek va för nåt.
PAAAAAAAALLA INT!
2008 va ett sjukt bra år!
En massa musik, spelningar, och nån festival.
Människor, pojkar och flickor, män och kvinnor, kärlek och erövringar.
Skratt, gråt, glädje, ångest, ( ne fan ingen ångest, lr jo lite kanske.. ), ömhet, hårda ord.
Ja, allt har varit ännu en underbar resa i mitt eget liv.
Jag älskar mig själv och att jag upptäcker nya saker med mig själv som gör mig till den jag är, och ens egen styrka för saker är något man bygger upp på egen hand.
Men jag är inte rädd för andra människor hjälp och åsikter.
Man förlorar, men inte lika mkt som man vinner.
Jag är stolt över mig själv.
Över mitt liv.
Jag ser fram emot detta året oxå.

Och önskar det samma till er alla andra!

Peace, Love, Unity and Respect...

//J.Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0