Kisse Kisse

Prrr Prrr!!

Idag gjorde ja av med mina sista pengar på en vettig sak.
Gympadojjor.
Så nu kan ja va så jävla trendig och effektiv när ja är ute och springer eller går.
Eller ja, ja slipper fan sunka ner mina andra pjucks.
Det va väl mest därför..
Andra köper knark, ja köper skor.
Eller ja, det är väl kanske inte så många som köper knark kanske.
Fler som köper skor?
Enkätundersökning?
Anyone?


Fan, det är så konstiga människor som åker buss alltså.
Speciellt på morgonen tror ja..
Som imorse.
Då satte det sig en säkerligen illegal invandrare på sätet framför mig.
Ser lite ut som en föråldrad Pedro med backslick. ( Napoleon Dynamite)
Men så fejsar han verkligen rutan.
Alltså, hans ansikte är ca 2,7 cm ifrån rutan.
Plus att ser lite mongo ut.
Varför?
Man borde ju kunna se ut ändå.
Men det va lite som man skulle placera en 3-åring i en inglasad bur i en godisaffär.
Sen somnade jag.
Som ja altid gör.
Jag är en trött människa...

Göteborg på lördag.
Det blir najs!



Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hahahaha men det kan du ju redan!

2009-01-14 @ 21:42:58
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag köper också skor! Knark är skit.. Hitta hit från din bdb förresten, sjukt skön blogg :p Har ingen aning om vem du är men jag läser ändå.. hah.

2009-01-15 @ 10:45:02
URL: http://yournumberfour.blogspot.com
Postat av: Pauline

Lille TJ.. med tanke på att hälften av dina läsare är brudar o så ställer du en fråga som "Fler som köper skor?"^^ hahaha! Vad tror du att du har att vänta dig egentligen :P

2009-01-15 @ 14:55:06
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0