Klappa händerna när du är riktigt glad.. Klapp Klapp.......

Jag är verkligen i desperat behov av nånting.
Nåt kul.
Nåt intressant.
Nåt varmt.

Så man kanske skulle köpa sig ett monterbart element.
Eller bara fortsätta längta till våren.

Äh, vahfään!
Det här inlägget kommer verkligen inte ha nåt med rubriken att göra.
Bara så ni vet.
Jag kommer mest troligt bara flumma mig igenom ett inlägg och ta upp det här med Linda Rosings kommande program.
Eller det kanske redan sänds?
Dåligt insatt.
Men tydligen efter vad jag har hört så är det lite som att hon söker en dude.
Och jag tänkte, ja varför inte söka dit.
Få henne att verkligen fall in love med mig och sen fetditcha henne.
Sen ska ja sälja mig själv till SE&HÖR, all inclusive.
Lite nakenfoton, smaskiga detaljer.
Ja mest om mig då förstås.
Linda är ju verkligen gårdagens nyheter.
Eller ja, snarare jävligt mkt 1996.
Orka göra så om man är gammal och ful.
För seriöst.
Jag förstår ju om typ BlondinBella eller vafan hon heter hade gjort en sån sak.
Hon är ju ung och är kanske redo för att hitta mannen i sitt liv.
Bara för att Linda Rosing haft ett taskigt lovelife och börjar närma sig pension så ska väl hon inte behöva visa lite klyfta på tv för massa droolers? HUH?
Äh, inför BigBrother igen GODDAMNIT!
Älskade det programmet.
Om det kommer igen så är jag DEN FÖRSTA att söka.
Där finns allt.
Dudes, girls, fula, snygga.
Fest, fylla.
Naket.
Allt som gör livet värt att leva.
Men man får väl mest troligt ta me sig bra musik in.
Orka svänga sina lurviga till nån gitarrplonkare som kommit med på ett hörn och kör en massa UB40 covers.
Nä sug mej....

Vad är världen på väg?
Varför tog dom bort BigBrother?

Jag är ledsen pojke...



HÄÄÄJJ ALLA SMÅ POJKAR!!
VILL NI HA EN KARAMELL?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Dude whata hell are you doing?

Refused är grymt nice ja.



Fan va gött o höra att allt är soft.

Hmm nästa helg menar du den 9:e då lr helgen efter de?



Håller me dig om Bigbrother, ska vi söka gemensamt då? Hardcare Nude Party al day long.



köss

2009-01-06 @ 21:33:11
URL: http://doffnot.webblogg.se/
Postat av: Anna

Aufan, ge mig BB och kasta Rosing på hemmet. Palla :) over and out.

2009-01-08 @ 21:09:49
URL: http://www.bendthetrend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0