Kontraster

Jag gillar att sitta själv på bussen när ja åker till jobbet.
Av en enda stor anledning.
För jag sover.
Hur många människor vill då tex sova bredvid en helt främmande människa?
Nej, inte så många kanske.
Det värsta är då när det kommer en äldre illaluktande man och sätter sig bredvid mig.
Alltså, jag har respekt för folk i allmänhet.
Utom när jag är trött.
Jag har bara svårt att säga det till dom på ett sjysst sätt när jag är sådär fett seg.
Så jag kryper typ ihop till en liten Jon i sjukt nära fönstret.
På nåt konstigt sätt brukar folk fatta vinken när jag kör nån privat inte-vidröra-den-som-sitter-nära-mig.
Så flyttar dom efter ett tag.

Jag ska nog alltid ha med mig en jättestor resväska varje dag som kan sitta på platsen bredvid mig.
Gärna med blodfläckar på den oxå...

Nu med tanke på att jag och Elina har, eller rättare sagt försöker styra upp våra liv med massa fitness och fuskbränna.
Så har vi börjat besöka lite random solarium runt om i Halmstad.
Men Nettan, det här sista turkparadiset du tipsade om..
Ja vet inte... Riktigt..
Well, kanske ger det ett försök nån annan dag oxå..
Det sjuka är att dom har Happy Hour mellan 06.00 och 13.00.
Hur fan kommer man på att ha nåt sånt på ett solarium?
Och om nu ändå Happy Hour betyder billiagre solning, varför skriver man då Happy Hour?
Kan tänka mig att det sitter ett antal tankspridda fyllon mellan dom tiderna och undrar vart baren är....

Men apropå fitness, så tänkte ja lägga in en tokbra video som jag jämt sätter på när jag vill komma i form.
Enjoy mina små barn!




Kommentarer
Postat av: Pauline

HAHAHA! Det kanske är DÄR sjömannen trillade in, redan dyngrak, och försökte beställa en öl då han trodde det va en pub^^ det måste det ju nästan varit alltså...

2009-01-21 @ 22:09:57
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Sigrid

De är rädda för dig

2009-01-22 @ 15:27:05
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar att sova brevid främlingar, det kan tolkas hur som men dealen är den att när jag sist åkte hem från gbg så sov jag brevid en kille som också sov. Det var väldigt trevligt och det kändes inte så ensamt att vara singel hahaha.. men ja. SKÅL

2009-01-23 @ 00:33:48
URL: http://www.bendthetrend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0