MAGISKT!!!!

JAG ÄR FORTFARANDE SÅ JÄVLA NÖJD OCH EXALTERAD ÖVER GÅRDAGEN ATT JAG TÄNKER SKRIVA HELA DET HÄR INLÄGGET MED CAPSLOCK SÅ FUCK OFF!
Okej, kanske inte hela..
Men ja, fan ska man ta det från början är väl typ lika bra eller?
Fixar jobbet, Elias kommer å hämtar mig och vi drar till Euroshop för att haffa bärs och hämta ut biljetterna.
Vilket inte går eftersom datumet lr nåt jihad har krånglat. Gay..
Efter 23 om och men så fixar det sig och vi måste dra upp till Pustervik för att hämta ut biljetterna där..
Hmm..
Halv 5 strandar vi och fixar.
Nu börjar tagget!
Drar till c-stat för att möta upp Sandra och få nyckel. Vilket i ett senare tillfälle kommer va helt onödigt..
Well Well Kjell..
Eftersom klockan blev hejhejhallåskyndaskynda, så löste vi processen genom att fixa förfest/makeup inne på c-stats toa.
Värt redan där!
Lite festivalstämning över det hela började vi spekulera i..
Varför inte fortsätta?
Upp till bilen som vi trodde att vi hade parkerat tokbilligt för sina 40 spänn för ett dygn, vilket vi fick tji för sen när vi va tvungna att punga upp 190 instead.. Grr..
Oj snurra ut...
Men bärsandet blir najs, och Fanny dissade för hon va i Uddevalla.
Skit i det.
Vidare med taxi till Brewhouse där vi snyltar in på simhopps-ingången.
Vilket leder till att vi slipper visa våra biljetter som vi hade sånt fuckup med att fixa.
RedBullvodka och Sambuca 6:or.
Spana på folk och börja ordna till sig.
Ut och glo på förbandet. Deadlock lr nåt..
Lagomt.
Träffar Carola som blir glasögonsprövarN.
Söt och sådär :)
In och dränka sig i vodka och headbanga till All That Remains.
VÄRT!
Fulla och kind of predictable så snurrar vi till Avenyn och möter upp Alex som cyklar med bärs.
Gör bort oss inne på Burger King, lr ne fan.. Inte gör bort oss, utan mer.. Ställer till?
Städade och på G vidare till Sticky där vi ölar och ölar.
Emma Varg och nåt band lirar.
Ofta man hinner se 3 band på en dag bara sådär?
Vi är vår egen festival.
HEJ DANSGOLVET!
Jag och Alex är som några 12-åringar på extacy.
Vi älskar't!
Vi gör det så bra!
Folk försöker sig, vi dissar.
HUR HÖGT KAN MAN HOPPA NÄR DOM SPELAR REFUSED?!?!?!
Tro mig, jävligt högt...
Har du nokialaddare?
Batteriet dog på luren så sorry om ja lovade att ja skulle ringa.
Varför måste man heta så konstiga saker?
Snubblar hem via Brunnsparken, däckar på c-stat.
Någon smart jävel snor mina brillor.
Clever?
Hmpf..
Orka bry sig.
Jag ler idag!
Bilen fick bli vårat tillhåll resten av natten/morgonen.
Men tack ändå Sandra för att vi fick möjligheten till din lght.
Jag älskar fortfarande gårdagen!
Jag vill tillbaka.

Lite bilder?

                               

Kommentarer
Postat av: HELENA!

JAG HATAR ATT JAG INTE HAR MONEY PÅ MOBILEN JON!

jag ahr varit på ett sånt humör då jag bara vill tracka någon!

alltså typ dig :)

hihuohoohhohhohoo kom hit vafane

2009-02-01 @ 15:39:20
URL: http://novameat.devote.se/
Postat av: Pauline

Låter som en fet helg!

2009-02-01 @ 21:39:24
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0