Multivitamin

Ni som är lite ledsna i ögat och behöver nåt som muntrar,..
UPP ER FÖR HELVETE!!

Så tänkte jag att ni kunde få suga lite på mina karameller.
Lr ja, asså inte dom...
Utan mer,
dom här



From First To Last - Deliverance

Flobots - Rise

Finch - Three Simple Words

Sugarcult - Los Angeles

The Academy Is - Slow Down

Chevelle - Well Enough Alone

Santogold - Say Aha

Hardcore Superstar - Someone Special

Volbeat - Still Counting

Refused - New Noise

Cunninlynguists - Falling Down



Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Tobias

"Volbeat - still counting" bara äger så jävla fett.

Allt väl Dude?



2009-01-05 @ 02:08:28
URL: http://doffnot.webblogg.se/
Postat av: Pauline

DÅ va det ju jävligt ball att jag inte lyssnat på Sugarcult på aslänge o satt igång Los Angeles precis innan jag satte mig här för att läsa igenom allt missat i din blogg o lyssnar på just det där albumet nu^^ Finch o Volbeat är ju för övrigt också att dö för!

2009-01-09 @ 15:38:47
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0