Mums Fillibaba!

Här sitter jag och lapar i mig möglig yoghurt!
Nä skoja.

Men ännu en dag har ja trotsat mina principer och varit uppe alldeles för tidigt.
Fast på att sätt gillar jag det.
Jag får sitta i min ensamhet på jobbet.
Helt naken.
Om ja nu hade velat det.
Så jävla lugnt och skönt.

Jag ska iaf anstränga mig till att faktiskt arbeta lite nu.
Men ja måste bara länka till en annan myspuss som borde komma hit snart igen så vi kan dricka bärs och ha det soft!
Så knalla in på Trassel och bara titta va söt hon är. Ibland.

Hoppas ni gillade min snopp förut!
Liten men naggande gooood!
Ni vet vad har att se fram emot... ;)
Tasty
!

//J.Lo


Kommentarer
Postat av: Patrik Krook

ja men du pelle jag mår toppen ;D



ja velina är min vän , känner du henne? :D :O

2009-01-19 @ 11:29:04
URL: http://patrikkrook.blogg.se/
Postat av: Pauline

Kollade in bruden, och ja.. galet vacker! Återigen, vart hittar du alla fina flickor? Inte för jag är lagd åt det hållet, men just i Halmstad verkar det bara finnas skabbchicks^^ Du kanske kan hitta en normal och vacker kompis åt mig? I need some...

2009-01-20 @ 10:35:06
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0