Not capable of love

Magnus den lilla kackerlackan ringde idag.
Det va ytterst trevligt.
Med tanke på att han har gått och kärat ner sig i nån brud i lappland.
Lr ja, Åre om jag ska vara mer exakt.
Så vi har inte hörts av lika flitigt som vi brukar.
Jag har inte lyckats komma underfund med det där med kärlek ännu.
Hur gör man?
Vart kan man köpa dom där pillerna?
Äh ja vet hur man gör och hur det går till.

Men jag blir bara mer och mer skeptisk till vad folk i allmänhet håller på med.
Varför blir man intresserad av människor som typ är idioter?
Varför vill människor ha någon dom inte kan få?
Varför tillåter man sig att bli sårad och accepterar det?

Sen finns det ju alltid såna där äckliga Match In Heaven-par som man bara kräks på.
Eller ja, man skrattar innerst inne sen när man vet att dom gjort slut med varandra efter 3 månader.
Om dom nu gör det.
Annars blir man fan en smula avis när folk går och förlovar sig och skaffar lght och helvetes massa saker som vuxna människor gör.
Sen kommer jag på att jag är vuxen.
Så jag kom på att jag skulle göra en sammanställning på för och nackdelar med att va singel, eller ha ett förhållande.

Singel:

Du får göra exakt vad du vill.

Förhållande:

Du får inte göra vad du vill.


Ja svaret är enkelt.

Eller ja, det finns för många för och nackdelar med allt här i livet.
Allt handlar om att acceptera saker.




Not Capable to fälla upp en stol är inte samma sak.

Kommentarer
Postat av: sexoholist

Kolla in min nya blogg ;)

2009-01-05 @ 22:07:12
URL: http://sexoholist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men Joooooon då sluta deppa:p

2009-01-05 @ 22:09:23
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Du är snart 30 Jon.. Tick tack.. tick tack..

2009-01-06 @ 00:52:47
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: Ina

Fint inlägg där , men Kära och kloka kusin<2

2009-01-06 @ 01:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0