Oh shit

Fan va man drömmer riktigt fuckedup saker ibland.
Som i natt.
Första drömde jag att jag jobbade på värsta krogen som några ivandrare ägde.
Lr ja jobbade inte där, utan på nåt sätt råkade ja bara komma in och sen va ja tvungen att byta om och börja jobba.
Plus att det roliga va att ja va helt rakad.
Skinhead alltså.
Men ja, det gick tydligen bra ändå och ja fick till och med cash för mitt jobb.
Och sen så drömde jag att jag va toklack på min farsa, som jag för övrigt är rätt pissed off på, lr ja, han betyder inget för mig typ. Mer än att det är han som tillverkat mig. Bla bla bla..
Men ja iaf så spöade ja upp han sådär fett jävla brutalt.
Och sen stod min morfar och kollade på.
Plus att han hade en väska med nåt skit i. Ja, min morfar alltså.
Så jag tog väskan och riktigt beatade upp min farsa.
Och då blev min morfar jävligt pissed off, för tydligen va det nån gammal servis, ja, koppar och tallrikar and shit.
Som tydligen va värd 3000 spänn iaf.
Så han ville spöa på min farsa för att kräva dom 3000 av han.
Lr ja, rättare sagt.
Han ville spöa upp han för 3000 spänn.
Typ, 3000 kr = 1 halvtimmes stryk. Lr nåt.
Så han drar fram största baseball-träet och riktigt beats the shit out of him.
Skitkul!
Jag va dock lite kallsvettig när ja vakna.
Det är ju elakt att slå folk.
Speciellt ens farsa.
Även om han är dum i huvet.

Ha en trevlig dag! :)




Tjena Kexet!
Här står du och smular.

Kommentarer
Postat av: DeafeeM - Humorblogg

Hahahaha! Du har så himla rätt!

2009-01-05 @ 16:44:08
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: DeafeeM - Humorblogg

Du är mycket klok. Jag ska ta till mig ditt råd och fråga.

2009-01-05 @ 20:28:32
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0