ojfan..

Jaha nu är väl det målet nått.
En riktig svenssonarbetare går upp innan halv 7.
Jag gick upp 06.10.
Sitter på jobbet i godan ro och funderar på om kaffet sätter på sig själv, eller om jag kanske måste anstränga mig till att göra det.
Vill ja ens dricka kaffe?
Jo.
Alltså gårdagens inlägg då.
Jo, det va ju rätt mkt sanning i det.
Sen va ja ju iofs jävligt full ha ja fått bekräftat för mig så här i efterskott.
Älskar att få höra sånt.
Vakten: Du passar du inte dej nu så hamnar du i fyllecell.
Jag: Hetsa inte upp dej. Alla vet vem jag är. JAG ÄR KÄND!

Jag va iaf dyngfull och kommer inte ihåg ett skit.
Så nu ska man inte supa på ett tag tror ja.
Nope.

Äh fan, nu sätter ja på kaffet.
För nåt annat lär ju knappast bil påsatt. ( HOHO )

Kommentarer
Postat av: Pauline

Redan när du skrev "..och funderar på om kaffet sätter på sig själv" trodde jag du menade i en annan bemärkelse. Jag menar.. det är ju trots allt DIN blogg jag sitter o läser^^

2009-01-12 @ 12:49:39
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: J.Lo

HAHA det ja menar ;)

Tur att folk inte glömmer hur jag är :) TACK!

2009-01-12 @ 17:40:37
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0