Pinsamt...

Well, ibland undrar man vad vissa människor har för seriösa problem.
Jag är typ aldrig ute längre, och när ja väl är det så är det typ för att dra ut och shaka ass.
Som igår.
Men så träffa jag en tjej som jag har sett på bussen ett par ggr.
Skithäftig är hon!
Typ värsta röda håret, några piercingar och sånt nice.
Så ja stod och snackade me henne när hennes polare kom och typ drog bort henne.
Hon svamlade nåt jihad åt mig om att ja inte skulle snacka med henne osv osv.
Men ja, efter ett tag så drog ja och snackade med den rödhåriga bruden igen.
Och då kommer vakten och typ bla bla bla och slänger sen ut mig.
Tydligen så hade den rödhårigas polare sagt till vakten att jag hållt på och taffsat på dom.
HAHAHAHA!
Ja vafan...
Alltså..
Pinsamt.
Kan man förresten bli utslängd av en sån anledning btw?
Ja, nu gjorde ja ju inte ens det.
Men ändå.
Ska iaf snacka me den där bruden på bussen nångång.
Jag kräver ett svar!
Ja, så det va ju en lyckad kväll.
Tror ja gjorde av med för mkt pengar oxå.
Jävligt tomt i fickan när vakna.
Jag vill iaf bara slå in pannbenet på den jävla fittvakten som slängde ut mig.
Han är så jävla ful dessutom.
Verkligen buttugly...
Varför ska dom va så jävla kramgoa när dom ska slänga ut en?
Inte direkt så att jag gjorde nåt motstånd, ändå kändes det som om ja hade typ sparkat ner en pensionär.
Äh, fuck it..

Fördelen med att va jävligt bakis är att man får tycka synd om sig själv och gå runt halvnaken i lghten bara för att man inte orkar klä på sig.
Och att det är tillåtet att inte göra ett skit.
Bara chilla typ och glo på film.
Såg nyss värsta najsiga filmen, Planet Terror. ( tack för tipset SnyggKarin )
Riktigt lökig!
Lr ja, egentligen inte.
Men ja, den fick duga.
Dagens alla måltider än så länge har innehållt glass.
Glass till frukost, sen kom morsan med pannkakor och glass.
Funderar på att kanske steka på en snitzel sen och toppa med lite pannacottaglass.
Hmm, tål att tänkas på..

Nu ska ja va lite mer lonelygay.

Kött




Kommentarer
Postat av: DeafeeM - Humorblogg

Hahaha ! Katschiingah!

2009-01-11 @ 18:40:00
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Yksi

Glass på lax...?

2009-01-11 @ 18:46:44
URL: http://yksi.blogg.se/
Postat av: snyggkarin

hahah, varsågod!

det blir aldrig tillräckligt naket för dig va?

Men 3 getingar får du ju ändå ge den.

2009-01-11 @ 19:40:44
Postat av: Pauline

Shiiiet! Jag säger då det, det finns folk till allt... men 9 av 10 brudar som hänger ute på helgerna HAR ju problem. Det är vetenskapligt bevisat^^

2009-01-12 @ 12:47:50
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0