Polly want a cracker?

Åfan, det här visste man ju att det skulle hända.
Så fort jag försöker va driftig inför ett uppdrag som tex att packa massa jihad inför en sneknullad kväll i göteborg en fredagkväll med All That Remains med Elias så övergår min driftighet till att göra diverse annat.
Så bara därför överväger jag att nu sjukanmäla mig imorgon från jobbet så jag kan ha min efterlängtade sovmorgon.
Gå upp vid typ 11.
Ut och springa.
Duscha.
Äta frulle.
Packa.
Bränna ut en fet skiva.
Dra me bussen in till Hoecity.
Sen vidare med Elias till Gbg.
Haffa Sandras nyckel.
Dra till lägenheten.
Bärsa.
Snygga.
Bärsa.
Åka pendel.
Bärsa.
Möta upp Fanny.
Bärsa.
Dra på spelning.
Bärsa.
Dra på stan.
Bärsa.
Dansa disco.
Efterfest.
Bärsa.
Vuxensamtal.
Däcka.

Oj, fan va strängt det lär varit och läsa det där.

Men well, nu ska ja berätta om min största kärlek.
Bruce.





Äh fan sorry..
Ja kom inte på nåt mer.
Sorry Bruce ;D
HAHA, fan..
Är du arg på mig nu?
Dont be.. :)

Jag blir lite sådär dyslextiskt överengagerad när jag sitter halvnude och lyssnar på System Of A Down.
Jag får typ System Of A Downs-syndrom.
Seriöst så va det nig en av dom bästa skivorna jag köpte i min ungdom när det fortfarande fanns cd-skivor.
Nu är allt så jävla tekniskt.
Mp3 och sånt typ.
Megabite.
Youtube.
Knullkontakt.se
Vad hände med hemmafester och ligga med fyllon i någons föräldrars säng?
Nej fan...

Äh, Dagens Ord: Negerstressad

Kommentarer
Postat av: Bruce

Haha fuck vad seg du är på att dra till med något käckt på beställning. Det krävs att du tar igen det.. JU!!! Jag och resten av Nemocrew är besvikna.. For real :O

2009-01-30 @ 00:13:26
URL: http://www.bendthetrend.blogspot.com
Postat av: Sigrid

jobbigt att läsa

2009-02-01 @ 03:51:08
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0