Ponny Ponny Ponny!!!

Hoppla Hoppla Hoppla!!!

Kom inte på nåt annat så sug.
Fan det finns inte många andra i min närhet som gör mig så glad som Fia.
Alltså vi snackade typ varje dag i över 1 år.
Men nu när hon hänger i Oslo så blire inte lika ofta.
Mest me tanke på att hon snyltar på mig och mina räkningar ligger på runt 2000 i månaden.
Så atte..
Det blir nog ingen födelsedagspresent till dej nästa år.
Mer smisk tror ja..
Lr ne fan, det skulle ju du räkna som en födelsedagspresent..
Hmm, äsch.
Fan..

Idag va ja ju flitig och driftig.
Kul att det är mörkt som i en kattröv när man åker till jobbet, och mörkt som i en mörkare kattröv när man åker ifrån jobbet.
Jag kommer bli deprimerad om ja inte får se solljus inom 1 månad.
Ska nog rita små solstrålar runt mina lampor i lghten.
Då blir ja nog glad :)

Skulle bli ännu mer glad om någon kom och va min städtant en gång i veckan.
Som betalning kan du få.
Glass.
Låna toan.
Lyssna på bra musik.
Kramar.
Titta på när jag duschar.
Motion.
Ligga?

Oj, nu orkar ja inte mer.
Förövrigt så är Sussi rolig och har fastnat i bloggträsket.
Läs här på hennes otroligt intressanta tankar om djursex.

Pusskram Fuckface


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ljuset kommer snart TJ, det kommer.. från 1jan blir det ljusare med 7min/veckan :) så häng inte läpp! Förresten så gillar jag o städa, hos andra^^ Men jag nöjer mig med översta punkten i listan :P Och vilken bild du hittat, lilla grappen!

2009-01-13 @ 11:59:56
Postat av: Sigrid

nawwwiiiii vilken gullig pojke!

2009-01-13 @ 22:32:08
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: Sigrid

2009-01-13 @ 22:34:32
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: fia

äntligen ett inlägg om innehåller MITT NAMN igen.. och förresten, fan va många inlägg jag missat alltså.. orkar inte läsa alla.. JAG MÅSTE SKAFFA INTERNET.. plus att då kan jag ha skype (så jävla 2030) så kan vi snacka for free.. förresten, jag saknar dej lite gran över telefon också.. - poop for forrest

2009-01-14 @ 13:44:22
URL: http://poop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0