Suuuuure!

Så ve det ju med den ledigheten.
Fick ju det typ right up my face idag att vi ska inventera på jobbet idag.
Inventera är förövrigt ett skitkul ord.
Lär er det UNGJÄVLAR!
För en vacker dag kanske ni får göra det.
Det värsta med att inventera på ett sånt ställe där jag jobbar är att vi är typ en redskapshandel.
Vilket innebär att vi har ca 34984895+3+322 st prylar.
Funny!
Äh, det löser sig.
Men det betyder att jag måste förfesta på jobbet.
Vilket kan bli rätt kul.
Full Jon räknar krokar.
Skulle bli en sjysst svensk punklåt.
Full Jon räknar krokar.
Respekt!

Idag är chilldagen Lars-Gunnar.
Gör fan inte ett vettigt skit.
Lr jo, jag band en jävligt najs fluga.
Måste nästa visa upp en av mina talanger.
Inte för att jag tror att det är en jävel som kommer fatta. HAHA!



Dork nummer 1.

Äh, jag bjuder på den.

Ha en fortsatt rutten fredag.

//J.Lo

Kommentarer
Postat av: Sheena

Fan, jag trodde det var ett riktigt kryp från början!

2009-01-10 @ 00:15:37
URL: http://rockho.blogg.se/
Postat av: Pauline

Full Jon räknar krokar... jag ska fan ta mig spinna vidare på den truddelutten! Schysst svensk punklåt, där sa du nåt^^

2009-01-10 @ 16:08:30
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0