vad hände nu då?

Ni minns kanske incidenten med dom 2 brudarna som fick mig utsläng för nån helg sen?
Nu ska ni få en update.
Well, efter drygaste stressen med att packa alldeles to much stuff som jag skulle ha med mig in till Halmstad så hoppas jag på bussen och sätter mig bredvid Sandra och snackar lite och öppnar en öl.
Jag berättar den så ytterst roliga och dystra historien om dom här 2 girlsen och deras saknad av ett riktigt liv.
Det roliga är att när vi närmar oss den hållplatsen som den där söta rödhåriga brukar hoppa på så sticker jag fram mitt huvud för att ta en fastcheck.
Tror hon blev lika förvånad över att se mitt face som jag blev att se hennes.
Well, nu visste jag ju att dom säkerligen skulle ut.
Och på samma ställe som mig.
Nice!
Nu ska det diskuteras på fyllan ikväll!
Ska äntligen få svar på deras BS.

Fyllan styrs på rätt bra hemma hos Elias och lite folk kommer och joinar.
Simon och Carro, Helgesson och sen Ina och JohnJohn.
Taxi in til stan och där står ju hela piketstyrkan och rullar tummarna utanför McDonk.
Jag är ju clever as hell och spatserar som ingenting förbi nåra pigs med min halvfulla öl.
Blir haffad av 2 st polisflator som säger att jag måste hälla ut min öl.
Desto smartare är jag som ställer mig och häller ut den mitt framför dom.
Steg 1: Poliser gillar inte smartass's som mig och jag får typ finfin utskällning.
Tydligen måste jag gå och kasta min öl i soptunnan.
Jag tänker ju vafan klart ja kan göra det, men jag måste ju dricka lite till på ditvägen.
Not smart!
Dom 2 polisflatorna springer ikapp och blir ledsna ögat på mig för att jag drack av ölen.
Så påstår dom att dom hade sagt till mig att jag inte fick dricka.
MEN EY! Det sa ni inte!
Och det skulle givetvis jag säga till dom oxå...
Steg 2: 3 poliser står och hotar med fyllecell och jag ska tydligen få böter på 500 spänn.
Fan, vad är 500 spänn för att få stå och tjaffsa med poliser i några minuter.
Jag va ju TOP OF THE WORLD just då tyckte jag.
Jag hade dock mest tur att det blev ett slagsmål lite längre bort.
SNÄLLA POLISERNA JAG VILL HA UPPMÄRKSAMHET!!!
Vidare till B&B och visa upp sig på dansgolvet.
Så iaf så dök den där blonda lilla saken upp och skulle snacka med mig.
Ja, den blonda lilla saken är den där bruden som fick mig utslängd.
Hon vill tydligen att vi ska va vänner and so.
HAHA!
Well, min filosofi är ju Kärlek Åt Alla.
Även störda flator...
Men det roliga va att hon sa att det va hennes polare, den söta rödhåriga som ville få mig utslängd.
Och att hon tyckte jag va äcklig. HAHAHA!
Vafan är det för crap?
Varför stod och och pratade med mig flera ggr den kväll då?
Blev hon kanske helt hypnoserad av min pittögda blick?
Hon försökte iaf smyga upp på mig på dansgolvet sen.
EH DISSEN!
Fick hon alltså..
Oj, fan va fjortis det där lät.
Whatever..
Sen så blev ja ju tokpaff när jag träffade Towe.
Så jävla snygg människa..
MHM, ge mig.
Lite?

Men fan, ja nu blev det ju ingen större update om brudarna.
Orkade nog inte.
Men gårdagen va lätt värd!

Nu ska ja fortsätta va transparent.
Eller ja, bakis iaf..

Gay

Kommentarer
Postat av: Towe

woopwoop! towe got the vip. DU är snygg! och snygga människor springer alltid in på varandra, så det gör vi såklart igen.

2009-01-27 @ 22:26:23
URL: http://toowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0