Visst, ta den sista kakan!

GÖR DET!

Och om du vill kramas med ditt Onenightstand, GÖR DET!

Anna är en rolig filur.
Jag vet att du är lite kär.
I mig.. HAHA

Nåt som jag kan störa mig kraftigt på är när jag säger till mig själv att nu går du och handlar, för ditt smör är slut.
Gjorde jag det kanske?
Nej, istället fick jag sneaka på med pyttlite smör på min mackor nyss.
Kommer jag dra mig till affären för att handla idag?
Mest troligt inte.
Vilket betyder att jag kommer få äta antingen glass eller chips till frukost imorgon.
There goes the nyttighet.

Äsch fan, nu drar ja till jobbet.

Smell U later, Mastrubater

Kommentarer
Postat av: Pauline

DU behöver ju en hemmafru om någon, och det inom snar framtid!

2009-01-13 @ 12:01:20
Postat av: Anna

Ja men vafan, man kan väl käka bröd och ost utan smör? Jag gör en kombo, skiter i smöret och osten jag kör på cream cheese - nice!



Och ja, krama på för helvete :)

2009-01-13 @ 20:06:09
URL: http://www.bendthetrend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0