Woohooo!

Fan jag blev faktiskt lite glad idag när min andra chef på mitt andra jobb sms:a och skrev att ja inte behövde komma och jobba i 2 veckor på anläggningen.
Lixom, 2 veckor i kyla och inte sådär värst mkt att göra.
Dock rätt sjyssta cash.
Men ey, Who needs the money Hoe?
OCH BTW, varför finns det svennar som låtsas att dom är blattar?
Stör mig som fan på't!
Som igår när ja gick förbi nån liten "wannabegangmemba" som står och snackar med några brudar.
Det enda han typ kunda säga va, "öehe, holl keffchten bryydar Mariooo rooopar".
Snea..
Lixom whats the dealioo?
Fattar mig inte på dagens ungdom.
Det va bättre förr.
Kunde man sitta i sin lugn och ro med sina homies ,röka sitt jävla hasch och glo på Simpsons.
Inga bekymmer om att behöva hävda sig på stan och sånt jihad.
Nu skulle det inte förvåna mig om man är tvungen att ha Ghetto som tillval på svenskelektionerna...

Ey mannen jah moste fan jåba!
Så droppa luren å heng me till hooden,
här hender nada, vi moste haffa bitches.

Reprezent! //JayLoow


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Tss.. Hur kan du störa dig. Du skriver ju som en fjortis. HAHA

2009-01-22 @ 15:25:21
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: Pauline

Håller med.. jag o sambon diskuterade precis samma ämne under middagen och ifrågasatte oss vart världen är på väg. Snart kommer det väl bli krig här också.. med tanke på att Sverige tar in lite av varje från alla krigsländer som egentligen hatar varann o är fiender. Någon gång måste de ju sätta stop, Sverige är inte HUR stort som helst^^

2009-01-22 @ 17:10:24
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0