Woohooo!

Nöjd pojke!
Jag har ju tänkt att bli sådär lite pretty damn good nu, träna å grejer.
Så då måste man ju sluta röka.
Tror ni ja är lagom nöjd när man bara rökt 2 cigg på hela dan lr?
And the answer iiiiiiiiis.
Yes Hallelujah!
Lr kanske Sieg Heilelujah!
Varit och solat och blivit brun och het.
Tränat en runda.
Och nu sitter jag och äter chips.
Ohnoooo, just kiddin.
Men ja funderar på att fixa nån food.
Lr ska man kanske deffa lite?
Well, jag borde unna mig lite icecream anyway.

Fan helt sick att det är fredag redan imorgon.
Va hände med veckan lixom?
Och betyder det att jag måste börja planera inför helgen?
EEEEEH....
Planera?
Vem sa ett fult ord?
Sorry...

Egentligen så tänkte ja mest skriva det här inlägget till min kära fucked up vän Ällx Aka Alex från Öret.
Hon är seriöst sjuk i huvet och ja är faktiskt relativt nöjd över att jag känner henne.
Hon är kändis.
ÖKA TAKTEN GUBBJÄVEL!
Jag träffade Alex första gången för typ 2 år sen uppe i Örebro när min kära vän Sebastian hade internetraggat på henne och vi skulle dricka bärs med dom på nån bar.
Vi satt där och va allmänt dryga.
Lr ja, mest jag och Alex. För ja kommer ihåg att Sebbe tyckte vi va det.
I think we have a match!
Men ja, efter det så ha ja snackat me henne lite då och då.
Till och med satt vi på ett hotellrum och halsa bärs och sprit.
Jag försökte va häftig och spela grym musik från min mobil.
Och det här va en av låtarna ja spelade för henne.
Så den hamnar på bloggen ikväll.

GRATTIS ALEX!
Du är fan ball!




Kommentarer
Postat av: Pauline

Ååh I only wanna be with you är fedeskön!

2009-01-09 @ 16:05:19
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Maria Andersson

massvis med kärlek till volbeat! (:

2009-01-16 @ 22:12:02
URL: http://mariaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0