Alla ponnys är rosa

Ikväll så va ändå en jävligt sweet kväll.
Men jag hamnade i Emo-koma.
Jag blev väldigt skeptisk.
I know all your games, beacause I play them to...
Ni undrar säkert vad jag snackar om.
Men jag orkar nog inte.
Ja känner, kanske kände något som gjorde mig sjuk i huvet.
Men egentligen handlade det kanske inte om en speciell person.
Utan bara den simpla känslan av ensamhet.
Suck va?

Jag behöver någon som bevisar något för mig.
Ni andra av vanlig enkelhet som inte kan.
Dra va?

Kärlek åt alla ändå.
Jag peppar Sonisphere imorgon,
Ni som oxå tror att en kill-förfest handlar om snack om brudar och bilar.
Skippar't!
Det är finöl, rökning inomhus, oldschool-rejv och olagliga preps.

Bye then Lover, I forgot how the taste was...


//J

Kommentarer
Postat av: Tobias Åradsson

Exakt så en förfest ska vara dude ;)



Saknade dig i götet igår ju.

2009-07-18 @ 14:21:46
URL: http://streetphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0