BACK FOR SHARKATTACK!

GAAASH!
Ni som säkerligen tänkte, "fan va skönt att slippa läsa hans patetiska skit för ett tag".
Och ja, det slapp ni juh.
Men nu, jag är tillbaka.
Jag ska hädanefter försöka manipulera era små tankar och ge er det innersta av mig själv likt en fågel som spyr upp insekterna till sina små ungar.
Jag har ju varit lite sugen på att blogga ett tag, but U know the drill..
Havent got the time.
Men nu när det ÄNTLIGEN regnar här hemma så kom livet ifatt mig och jag blev inte smått förvånad över att jag redan tänkte tanken på att dra upp bloggen när jag satt på bussen hem.
Och vem tror ni körde om inte, DEN RYSKA KVINNAN!
Likt Michael Schumacher på speed fick hon mig att inte ens våga försöka ta min vanliga powernap, utan satt istället som en råtta inför ett kommande djurförsök livrädd och bara väntade på att hon skulle köra ihjäl oss.
Nästan så att jag va tvungen att försöka bygga mig ett eget bälte av mina skosnören.
Undrar verkligen va det va som fick henne att GO LOOSE with her Jimmyshoes.
Säkerligen hennes gruvfyllo till make som skulle ge henne den vanliga måndagskäftsmällen.
Så närma sex hon kommer I guess...
Vilket för mig en smula frustrerad och konfunderad.
Varför får jag aldrig sex?
Har jag använt upp alla mina sexkuponger?
Jag har typ inte varit utan sex så här länge på ja, hmm, sen ja va 16 och nästan oskuld.
Damnit...
Iofs.. Får man räkna fyllesex?
Då är det inte lika länge.
Men ändå..
Börjar ja bli vuxen?
Då måste ja helt enkelt strukturera om min blogg känns det som.
Nytt namn kanske?
"Jons Vardagliga Liv Och Orörda Underliv"
Thats the spirit!
Hell no..

Jomen.
Än så länge har det ju varit en fucked up galen sommar!
Aint nothin more to talk about!
Var ska man börja? ( fan vilken jävla klyshig mening att skriva på en blogg... suck )
Men ja är tvungen!
När börjar egentligen sommaren?
Min började nog cirkasådär när ja åkte 2 veckor till Slovenien och levde lyxliv.
Det va über!
Orkar inte säga så mkt mer än så, men föreställ er.
Världens vackraste land, fri tillgång till diverse alkohol, fula brudar, och 4-rättersmidagar.

Ett par veckor efter det så firade jag och Magnus midsommar i Karlstad.
Denna härliga stad som både gett oss kärlek, minnesluckor, och könsjukdomar.
Nu va vi tillbaka för att hämnas! Magnus med sin nyupptäckta klamydia, och jag med min efterhängsna herpes.
HAHA nu vet ja iaf ett antal människor som blev skiträdda! :D
Men luuuuugn, ja skojar.
Vi har inget.
Nån utav oss.
Tror ja... ;)
Vi träffade på diverse sköna människor.
Körde parkhäng, drack fulöl och spelade brännboll.
Och inte att förglömma, hångelorgie.
Dagen efter avnjöts en finfin hotellfrukost och det dröjde inte många timmar förrän skumpan öppnades och porrfilmen sattes igång.
Verkligen riktigt dåliga porrfilmer du har Magnus.
NEJ, ingen idé att du skyller ifrån dej.
Helt klart värd helg!
Thanx Folks!

Man va ju tvungen att jobba på i vanlig ordning och 3 dagar gick som smör i solsken.
Upp vidare till världens bästa stad, GÖTEBORG!
Nu väntade WestCoastRiot och Metaltown på oss.
Ett ord vänner. Ett ord.
PURE EVIL MADNESS!
Okej, några fler.
Men jag skojar inte, No shit Josef Fritzl.
4 dagar sjukt bra musik, 384035037 liter öl, mängder med sprit, underbara människor och världens elakaste bakfylla.
Hejdå 11000 spänn!

Nu längtar jag bara tills nästa år!

Erkänn, nu är era liv på rätt väg igen?

PUSS! //JayLoow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0