Blahaaa...

Igår va ju typ världens sugigaste kväll.
39083420 olika tankar kom över mig och jag kände mig fett opepp.
Jag förstår mig inte på människor.
Vad vill folk mig egentligen?
Vissa människor som man ändå kanske har någon minimal relation till på något sätt kan få mig att tänka värre än något.
Vet inte om det är mitt eget fel som kanske lurar mig själv till jag känna eller vilja något mer.
Och jag är för dum i huvet för att fråga och få ett ärligt svar.
Då hade man ju kunnat ändå gå vidare efter det åt något håll.
Nu står man bara mittemellan och får sitt huvud packat med skit.
Vet inte alls vad jag ska göra.
Mitt förtroende för mänskligheten överlag, är körd i botten. Men den kvinnliga delen av den gör det värre.
Jag tänker fan på en av dom människorna varje dag, och jag har mer eller mindre accepterat att jag är en smula olyckligt kär.
Det jobbiga är jag inte ens känner människan.
Inte så mkt som jag kanske skulle vilja.
Jag är nog gravid och mina hormoner spökar...

Men nu lämnar vi det där och jag ska fortfarande blasta ut massa sköna människor som verkligen gjort min sommar till lite extra smörklick on the mos.
Det roliga va att en människa igår trodde att alla jag lägger upp här på bloggen, är folk jag legat med.
Thats not a fact!
Tror inte det är så många som jag har legat med av folket som kommer upp här..
Hmm, ja.. Det vore väl iaf skam om jag inte hade haft en intim relation med den här flickan iaf.
Faktiskt inte en ny människa i mitt liv, utan en gammal flamma som jag hade ett kind of seriöst förhållande med för ett par år sen. Fanny Einarsen. En av världens bästa konstnärinnor om jag får säga det själv, kommer ihåg hur hon kunde sitta och rita av mig på några minuter. Hon har även sjukt bra talanger när det gäller ridining. Ja på hästar.
Tydligen världsmästare i nån gren för några år sen.
Vi hade iaf inte träffats på ca 3,5 år. Så hela den grejen va fan sjukt så nice.



Tjabba hej! //Jon


Kommentarer
Postat av: Lina

du skriver ganska kul du, jag gillart!!

2009-07-16 @ 13:23:24
URL: http://desecrated.blogg.se/
Postat av: Findus

Ja, särskilt när du hånar mig :>

2009-07-16 @ 20:27:30
Postat av: Findus

Ja, särskilt när du hånar mig :>

2009-07-16 @ 20:27:53
Postat av: fanny

herregu vilken försköning! haha ;) sweet!

2009-07-16 @ 23:21:21
Postat av: J.Lo

Findus, du ett pucko. :)



HAHA Fanny dåååå! Försköning hur då menaru? ;P

2009-07-16 @ 23:25:42
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0