C?cksucker!

Så jävla on man kan få i ögat då av jävla peelingkräm light deluxe.
Känns som det är en dvärg som sitter och gräver med en rostig smörkniv in i mitt allra djupaste.
Kind of sucks. Lär ju inte kunna se imorgon eller nåt..
Men annars är ja rätt nöjd!
Kanske har vunnit en biljett till Sonisphere.
En sweet endagars-festival den 18:e.
Probset är ju bara att då kan ja inte dra till Hultan den här helgen.
Vilket oxå suger...
Hade ju inte varit ledsenpojke_83 för att hänga lite med bästa Justine och sen träffa massa andra old peeps.
Men vad är en bal på slottet...?

Apropå slott så är min koja schweeiinigt sleten.
Näst intill renoveringsobjekt.
Så frivillig man/kvinna/djur som kommer hit och cleanar up min mess kan jag erbjuda, diverse.
Ja nästan valfritt där oxå.
Förutom sex med män eller djur, inget kissoch bajsgrejer heller.
Och jag tänker inte äta banan eller kaviar.
Inte heller göra några större gentjänster i form av att passa någons mormor ( om hon inte bjuder på utomlandsresor eller en fin bil ), inter heller typ onanera i nån webcam.
That's so 96...
Då är det alltså Carola som ska in på rad 4.

Fan va ja saknar folk nu idag bara därför!
Jag saknar festival.
Pissljummen öl.
Musik i bakgrunden.
Taxiresor.
Äckliga kroppar.
Minnesluckor.
Regn.
Sköna hångel.
Jag älskar svensk sommar.

Snart nån dag ska ja nog köra en personbeskrivning av dom flesta jag ( än så länge ) träffat i sommar bara därför.

Vi får se..

Sov gott alla små skitungar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0