För.Stör.D!

Alltså, jag är inte hel.
Jag är i delar.
3 paket cigg, mängder med öl, en touch av JD och sen ett par groggar med 55% pärongrappa.
Den där ena Langosen tror ja inte riktigt fyllde upp mig.
Jag har läppstift på mina byxor, efter att en viss Eva som däckade i mitt knä under Metallica.
Thanx a lot!
Hur ska jag nu dessutom kunna ta dina ord på allvar om att du är kär i mig? :D
HAHA världens mest kärleksfulla människa va du iaf min lilla Eva Lena.
Men ja, jag får nog säga nej för stunden.
Har ju en annan on my mind.
Magnus kom iaf ner med Viktor, typ fortfarande dyngrak efter fredagens fest som han va på.
Jätteglad blev jag för det iaf. Magnus som förövrigt va lite fjortisfull sådär framåt natten.
Men det ska han ju inte ha skit för.
Rantonen va också där, i sina mjukisbyxor och för mkt kläder.
Hon blir lätt lite svettigt tydligen, så hon dissade vårat camp efter ett pågrund av den stekande solen.
Det va kul och träffa dej iaf, och även ett par andra som man inte sett på typ år.
Lizzy från Göteborg som stod i nåt cigarettstånd. Cigarettstånd.. Nåt som påminner om vinballe eller?
Skitsnygg är hon iaf. Yam!
Och inte att förglömma är Carola, den långa blondinen från Karlsborg som jag träffade på All That Remains i Götet i vintras. Hon stod i öltältet lite fuktig i håret.
Det va lite sånt som gjorde festivalen till den perfekta endagars-festivalen.
Även om regnet öste ner i omgångar så gick man fortfarande runt med ett leende på läpparna.
Byxorna såg dock mindre glada ut imorse.
Fyllesamtal till människor, och kärlekssnack till andra.
Good one!
Glömde min kamera i Evas tält.
Not a good one..
Hoppas hon tar med den hem till sig eller nåt.
Sög lite att man va tvungen att åka hem kl 4 imorse med festivalbussen, att mitt batterie till luren dog sög ännu mer. Hade typ mängder med missade intressanta samtal från natten såg jag imorse.
Fast det gulligaste va nog Fias sms som jag fick, en liten svenska uppsats om hur jag fungerar och tjejer runtomkring mig, och varför ja singel.
Snap!
Men ja, hon har nog lite rätt ändå, hon e ju trots allt min bästa vän..

Nu väntar min mage på mat, så Konsum it is.
Hoppas jag får hem kameran så jag kan fixa ut lite pics och massakrera er med lite mer stuff.

Bye the Fuckups //Jonis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0