GoodBye Reality, Hello Wilderness!

Nu är sista kvällen på 9 dagar som ja sitter här i min ensamhet och gråter.
Nä fan ja skojja bara.
Iaf om gråtandet.
Men imorse visste ja fan inte om ja skulle skratta eller gråta.
Gårdagen va ju skitnajs me förfest och sen Fiesta.
Plus att Jackie va i trakterna och hälsade på.
Hon joinade såklart fest!
Jag tyckte att det va skitkul att beställa Redbull vodka 10:or.
Skitfull Jon JAPP! Den lapar man ju upp i brygga såatteee...
Rätt som det är så träffar jag på en människa från mitt förflutna som jag inte trodde levde typ.
Inte sett eller hört nåt om henne sen i höstas typ.
I vilket fall så hade vi en konstig relation och det hela slutade med att vi typ bråkade eller nåt.
Iaf så gillade ja inte henne ett dugg.
Fan kan ja skriva sånt här här??
Äh fan orka bry sig.. HAHA!
Men ja, iaf så blev vi väldigt fjortisaktiga mot varandra och skulle prata och typ "va mysiga" mot varandra.
Gaaash..
Det sista som ja trodde skulle hända det här året.
För ja..
Äh fan..
Sånt får inte hända.
Ja gillar ju inte ens människan.
Inte ett dugg.
Om du läser det här, sorry typ.. Eller nåt. Men ja hatar typ dig.
Fan va taskig ja kände mig nu.
Äh fan skitsamma.
Iaf så hånglade vi säkert upp varandra.
Minns inte ett skit.
Fick ett gulligt sms imorse där hon typ skrev att hon hade saknat mig bla bla bla..
Ja svarade mest att vi båda borde nog glömma allt som hände igår och inte snacka med varandra.
Men fan, VI FUNKAR JU INTE IHOP GODDAMNIT!
Ångest deluxe att ja ens gjorde nåt med henne.
Well, man får väl bli full ikväll igen så slipper man tänka på det.
Iofs så tänker ja inte på det nu heller.
Men det är ju gött att bli full!

Imorgon drar ja upp till Arvidsjaur.
Också nice!
Me like!

Ikväll, grilla. Öla.
Sjukt nice!

Så vänner och folk jag inte känner.
Ha ett kul liv och skit ner er va!
Nä fan det sista menade jag inte.
Förlåt..
Men hare brajj så hasch vi!

//Jon The Fyllo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0