Great!

Jaha, där får man för att man missar en dag att blogga.
Då äre fan inte en jävel typ som läser.
Eller ja, hälften av er gjorde det iaf.
Veckans update: Igår när ja gick till jobbet i godan ro, så va det några småkids som började klättra i ett litet träd utanför en kiosk. Och sådär smålullig och bakis, mesig och omtänksam man kan va ibland, så sa ja till dom där barnen, att akta så ni inte trillar ner och gör illa er.
Tack för svaret ja fick då!
-Håll käften gubbjävel!
SAY WHAT?!?!?
Hey, sen när ser ja ut som en gubbjävel?
Kanske det va den halvtaskiga gångstilen, sletna ögon och skinnjackan på sne som gjorde det.
Men ändå, JAG SER FAN INTE UT SOM EN ÄLDRE MAN!!
Jag är ungdomlig.. And thats a fact Mofos..
Hela grejen gjorde ändå min dag, tycker det att kids vågar stå för sina åsikter.
Detta tänkte ja dock efter att en av dom trillade ner från trädet.
Jag tror att jag tillochmed gjorde HighFive med själv.

Sen kom Alex från Götet ner till mig och vi drog hela den jävla långa vägen ut i bushen.
Levde en mindre tid som TroutBums och spatserade runt i skogen och njöt.
Wildlife med en touch.
Alex klättrade också i träd.
Ni som inte vet vad TroutBums är, GOOGLA!

Ny människa som gjort min sommar till ett rent helvete...
Nää, du är rolig du Therese Sivertsvik.
Träffade dock egentligen på dig för mkt längre sen, typ i vintras när du shakade butt med mig på Bobban.
Eller shakade och shakade, du tryckte dig förtvivlat mot min kropp och lät som en brunstig älghona.
Men det är glömt nu..
Therese gillar iaf nya män minst en gång i månaden och mina byxor.
När får jag tillbaka dom? HUH? ;)
Puss på dej iaf!




Tjaaarrååå! //Nils

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0