Ja men det är ju tur att man inte skäms över sin kropp

Ibland så förundras jag över hur min kropp håller sig i trim.
Sen när blev det nyttigt att äta på McDonalds 5 ggr i veckan?
Och resten av dagarna så äter jag chips?
Helgerna ska vi inte tala om. Basföda = ÖL! (lunarhjerta)
THANK YOU THORN!
Jag blir alldeles till mig när ja kommer ut ur duschen och ser att jag fortfarande ser ut som 20.

Och idag fick ja lite små ångest över att jag inte vågar bestämma mig ännu om ja ska åka till Hultan på lördag eller inte.
Vet inte varför.
Tyvärr ska ju den stora delen av packet jag känner dit.
Utom Magnus, han ska va på Rockweekend och gråta utanför Crucified Barbara.
Det är ju som vanligt..

Disträ som en plankjävel.
Så känner ja mig.
Jag tror det är mitt ansiktes fel.
Eller snarare solens fel.
Eller i slutändan, mitt eget.
Jag blev ju "typ" tvingad till stranden i lördags när jag va bakis.
Precis!
Passa på att utnyttja någon som redan särar lixom...
Iaf så har min genetiska samling av rödhårigt/"brunblond" gjort mig till ett prima fall för Tomes Jones låt, Burning Down The House. Om man bytar ut house mot face istället.
För jo, jag tokbrände mig.
Inte bara i ansiktet.
Utan the whole bootay!
Hela jag va röd!
Vilket leder till slutklämmen, mitt face fjällar.
Det är torrt likt knäckebröd i en avdammad stenugn.
Jag fallar isär.
Snälla Lars Winnerbäck skriv en låt om mig?

Äh, nu får ni fan klara er på egen hand.
Men när det lider mot läggdags.
Hääänderna på täcket!

Kött Fyyyfhääään//Jon

Kommentarer
Postat av: Therese SIWE

fyfan va skön du är :p BOOOTEY! ;)<3

2009-07-07 @ 23:52:22
URL: http://www.theresesivertsvik.blogspot.com
Postat av: johan wilhelm

tror inte ett dugg på att du ser ut som tjugo när du kommer ur duschen. kräver bevis ;)

2009-07-08 @ 00:19:53
URL: http://evryday.blogg.se/
Postat av: Ems

Hudkräm med Aelo vera! (eller hur de nu stavas.) Ja varför inte bildbevis på att du ser ut som 20 näck vore ju nice XD

2009-07-08 @ 10:18:49
URL: http://hellstedt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0