Ja ville skriva samma rubrik som igår...

Men det går ju inte.
Sitter lagomt halvsliten på jobbet efter att typ fått sova 4 timmar i natt.
Folk håller mig vaken.
Goddamnit!
Va ha ja sagt till er?
Grr! ( Grr:et måste läsas lite gayigt....)

Jaja, whatsoever så är jag fett pepp för att om 8 timmar så sitter jag på tåget till Oslo för och hälsa på Fia.
Det blev en random sistaminuten-grej så bokade ja biljetter till lilla svenska flickan.
Ska bli ÜBER!
Kanske hinner säga hej på någon i Götet en snabbis.
Hade ju vatt schweinigt nice!

Så nu hörs vi nog inte förrän på söndag.
Dont be hateful Kids!

Nurråå, ny skön människa som ja träffat i sommar.



Rosie!
Träffade oxå henne i UppsalaValborg.
Hon är polare med Ami som är ett av Magnus gamla leftovers.
Typ äldre än mig, men jätteliten är hon. Typ liten liten liten.
Eller ja kort iaf.
Jag blev lite kär i henne och vi blev utslängda från en krog för att vi hånglade för mkt.
HAHA! Aint the first or last time that will happen I'm telling U!
Jag döpte henne till ShizzaSweet i min mobiltelefon och hade inte en aning dagen efter vem fan det va..
Kände mig väl lite ghetto den kvällen och skulle snitsa till det.

( Gött att jag ser ut som en tjock vit kines på bilden... )

Tjarrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0