Jeg trenger ikke cashflow in Oslhoe!

Fan jag gillar att jag är impulsiv och bara drar hit och dit för att få en liten touch av deluxe i mitt liv.
Sjukt värd helg i Norge hos Fia aka Käften.
Bussen i Göteborg va ju försenad över 2 timmar vilket drog ner mit pepp.
Det sugiga va att ja fick sitta trångt med en kvinna typ i 2 timmar.
Sen så började typ folk gå av bussen här och där.
Kvinnan i sin tur flyttade sig och när jag trodde att nu skulle ja sitta FIRST FUCKING CLASS ensam på mina 2 stolar.
nej, då stiger det på en relativt överviktig kvinna och sätter sig, ja, bredvid mig.
Suck...
Väl framme halv 1 haffar ja en cab och drar till Nichol & Son.
Fia hade ju typ lovat att hon skulle möta upp med mig där vid ja typ EXAKT den tiden som ja skulle komma dit me taxin.
Gick av, rökte ciggen.
Väntade.
Väntade.
Rökte ciggen.
Väntade.
Väntade.
Rökte ciggen.
Väääääääääntaaaaaaaaaaadeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Bättre sent än ALDRIG så kom Fia med sitt crew, Linda, Linnea, Frida, Danne och hmm.. en annan.
Velade som fan och till sist så drog vi till Justicen, nåt sånt hette stället som va sjutk blandat med dräggigt folk som påminde om mig själv.
Träffade på Hassan som va en tokskön black dude med skönt hår.
Sen även kom Alex och blev nog förvånad över att ja va där, även Peter Q kom och kramades lite.
Alla va skitfulla och sen drog vi hemåt.
Så jävla sick när vi är on our way home så går vi förbi en rastaman och han bara ropar på oss.
-Hello Boy, come here. I like you. I reeeaallyyy liiiike youuu! Can I hold you? Oh, I like this. I like you.
Fan han va helskum. Vi ångrade oss lite att vi inte tog med honom hem. HAHA!
DÅ skulle man väl fått spoona.
Nä fan va äcklig han va.
Lördagen bestod sköt skatepark-chill med sol och norsk sommarbärs.
Vi blev fulla och krängde räksallad och ostbågar. Vilket även kom till användning ca halv 5 i natt.
Drog på förfest till några andra svennar och jag blev fan förundrar över att jag åker till ett annat land, och allt ja får träffa är massa svenskar. Ja vill ju ha lite norskt kött!
Utgång först på KAOS och sen vidare till en riktigt sweet rockklubb vid namn Devilles.
En rockabillie-brud som ville hänga med på efterfest, vilket hon ångrade när ja sa att ja har ingen alkohol.
Så inge chips med dip där inte :P
En annan vid namn Elin fick en puss iaf.
Trodde aldrig ja skulle vakna upp och komma till busstationen imorse.
Men tack och lov så sitter ja nu på tåget på väg hem till Halmstad.
Borta bäst, men hemma är rätt okej.
Ska fixa med massa bilder som kommer upp här sen ikväll.
missa inte!

Tack Fia för att du är världens bästa! Jag älskar dej :)

//JoonheeLoochooe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0