Katching!

Jahanii såatteee!
Då man helt plötligt ägare till en Sonisphere-biljett.
Helt plötsligt blir det ju svårt att kanske bestämma sig om man ska åka till Hultan den här helgen eller om man ska göra nåt annat drastiskt.
Ewa, en nyfunnen vän i dräggträsket, ville att jag skulle pallra mitt ass till Växjö.
Men Ewa, om du nu läser det här. ta det inte för personligt.
Jag tycker du är ful!
HAHA näääää!
Jag gillar dej som fan, du e fan så jävla mkt mig. Fast med pussy.
Så vi får se.
Probset är ju bara om ja orkar slösa cash på nånting i helgen.
Kanske vore trevligt med en liten staybymyselfathome-helg?
Sitta naken och äta glass unt so weiter.
( haha kul nu att ja läste FATHOME i meningen där uppe )

Nu va det ännu roligare när Magnus ( min sämre hälft..) ringde och sa att han skulle på judefest! :D
Ja praktiskt taget crapped my panties!
Fast det va bara för att jag hörde fel. HUSfest sa han..
Mindre kul.
Fan för dej som sabbar min dag Magnus.
Jag hade ju kunnat gå runt och fnittra som en liten skolflicka hela dagen om det inte varit för att du skulle rätta mig.

Iaf så djupt besviken på dej Maria om du läser det här.
Du bestämde ju en sushilunch-date med mig för några dagar sen.
Och så hör du inte av dej.
Fett kasst!
Hur jävla kul tror du det är och sitta ENSAM och äta sushi på en parkbänk utanför Systembolaget?
HUH? Huh? HUH???
Nej precis..
Okej, ja överdrev lite.
Men det va för din skull.

Nu ska ja ringa Rantonen det jävla fyllot.
Hon hade tydligen legat sked med nån Halmstad-stekare i Karlstad i natt.
Hmm, påminner mig om Midsommar.. Great times!

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0